Ehdotuksia nettivalmennuksista?
Olen viime vuonna tehnyt fitfarmin bikini challengen ihan kelpo tuloksin ja nyt etsisin uutta, vähän samantyylistä ohjelmaa. Toiveena vaihtuva sali- ja ruokaohjelma, hyvät video-opastukset ja facebookryhmä tms. "vertaistukea" varten. Ei ilona siekkisen valmennuksia, olen kuullut niistä vain huonoa. Käy nimettömämmätkin valmentajat kuin "julkkisvalmentajat". Kiitos!
Kommentit (13)
Mene lukemaan Yli laudan kehonrakennus & fitness osiota, siellä haukutaan ihan aiheesta nuo nettivalmennus rahastukset. Niistä puuttuu yksilöllisyys täysin ja harvoin niitä on laatinut kukaan todellinen asiantuntija vaan usein taustalla on joku hormonibodari joka ei tiedä terveellisestä ja tehokkaasta treenaamisesta paljoakaan.
Jos joku niin ne mitä nuo ammattilaisetkin käyttävät ja sitten myyvät "ominaan". Ulkomailta kaiketi löydät parhaat oikeat nettivalkut. Toisaalta miksi et laita samaa rahaa siihen pt:hen joka tulee paikan päälle katsomaan että liikeradat ja muut on oikeat? Niitäkin suomesta löytyy ja ihan niitä ammattitasoisiakin. Jätä siis höpöhöpö valmennukset. Ei kai niitä kukaan muutenkaan suomessa enää käytä.
Onko Ap koskaan ihmetellyt miksi Fitfarmin päävalmentajalla on niin iso maha? Fitfarmin valmennukset eivät ehkä olekaan niin laadukkaita? http://kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula-roinamaha…
Ihmisiä rahastetaan helpon rahan takia mutta samalla menetetään se oma mielenrauha kun omatunto kuitenkin jossain kolkuttelee vaikka rahaa tulisikin paljon. Nettivalmennukset ja verkostomarkkinointi hyvä esimerkki helposta rahastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap koskaan ihmetellyt miksi Fitfarmin päävalmentajalla on niin iso maha? Fitfarmin valmennukset eivät ehkä olekaan niin laadukkaita? http://kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula-roinamaha…
Ihmisiä rahastetaan helpon rahan takia mutta samalla menetetään se oma mielenrauha kun omatunto kuitenkin jossain kolkuttelee vaikka rahaa tulisikin paljon. Nettivalmennukset ja verkostomarkkinointi hyvä esimerkki helposta rahastuksesta.
Jotenkin epäilen että kolkuttelee muutenhan tuota ei tehtäisi.
Ironista kyllä että itse roinalla kuntoon päässeet myyvät näitä valmennuksia, sieltä valmennuksesta vaan uupuu tämä ihmeaine.
On myös hauska seurata kuinka moni ottaa sen oikean valkun, treenaa itsensä tikkiin ja sitten myy näitä samoja ostettuja valmennuksia muille, ikäänkuin ne eivät olisi alunperin olleet yksilöllisiä, koska jokainen oikea ammattilainen tietää että sen treenin tulisi olla yksilöllisesti laadittu, jos haluaa saman ammattitason kunnon saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin epäilen että kolkuttelee muutenhan tuota ei tehtäisi.
Ironista kyllä että itse roinalla kuntoon päässeet myyvät näitä valmennuksia, sieltä valmennuksesta vaan uupuu tämä ihmeaine.
On myös hauska seurata kuinka moni ottaa sen oikean valkun, treenaa itsensä tikkiin ja sitten myy näitä samoja ostettuja valmennuksia muille, ikäänkuin ne eivät olisi alunperin olleet yksilöllisiä, koska jokainen oikea ammattilainen tietää että sen treenin tulisi olla yksilöllisesti laadittu, jos haluaa saman ammattitason kunnon saada.
Moni valmennuksia myyvä roinaaja vielä valehtelee olevansa naturaali mikä lisää kusetuksen tuntua entisestään. Tämä oli hyvä kirjoitus miksi nettivalmennusta ei kannata ostaa. https://duunitori.fi/tyoelama/oona-tolppanen-liikunta-ala
Mulla fitfarm toimi. Pääsin liikakiloista (melkein 10 kg) eroon ja opin syömään terveellisemmin. Mutta varmaan olis toiminu joku muukin.
Ymmärrän etteivät valmennukset ole yksilöllisiä. Haluaisin silti sellaiseen taas mukaan koska itselläni se fitfarmin ohjelma toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän etteivät valmennukset ole yksilöllisiä. Haluaisin silti sellaiseen taas mukaan koska itselläni se fitfarmin ohjelma toimi.
fitfarmin dietin saat netistä ilmaiseksi, voin avittaa se on rahka rahkalla rahka ja vähän mehukeittoa vähän lihaa ja vihanneksia päälle. Ohjelmat voit hakea youtubesta tai instassa, siellä niitä on pilvin pimein, eikä maksa mitään. Lupaaan että saat yhtä hyvän kunnon kuin noilla valmennuksilla, eivätkä ole myöskään yksilöityjä.
Vierailija kirjoitti:
Rahat pois hölmöiltä!
Samaa mieltä.
Kyllä eräskin "valmentaja" nauraa kumeaa kurkkunaurua matkalla pankkiin.p
Samegoal valmennus👍 Olen myös ollut bikini chllengessa.