Missä haluaisitte olla juuri nyt ja miksi ette ole siellä?
Minä olen kateellinen ja haluan löytää kohtalontovereita ;-) Minä haluaisin olla juuri nyt rannalla lasteni kanssa. Lasteni hoitaja soitti äsken ja kysyi saako vanhempi poika jäädä rannalle tuttavaperheen kanssa, kun hän lähtee nuoremman kanssa kotiin päiväunille. Ja minähän en ole rannalla, koska olen töissä. Eikä minulla edes ole oikein mitään kivaa tekemistä täällä. Onneksi loma alkaa juhannukselta.
Kommentit (24)
haluaisin olla koko perheen kanssa. Rahan takia emme ole siellä.
Tai rannallakin voisin olla, mutta enpä uskalla tän lapsikatraan kanssa itsekseni lähteä, pitäis olla toinenkin aikuinen matkassa mukana, joten illemmalla sitten..
miksi emme ole? Odotamme lapsen kanssa että kaverimme saavat hommansa valmiiksi ja pääsevät lähtemään mukaan,
pakko töissä olla vaikka väsyttää ja ottaa ohimoon taas koko paikka
Nyt se on siellä mummon kanssa. Its eolen töissä vielä tämän ja ensi viikon :( Toivottavasti rantailmoja riittää heinäkuullekin
Viikkoja 39 kasassa. Vatsa painaa ja kipuilee sekä supistusten että kaikenlaista muiden epämiellyttävien tuntemusten muodossa. Kaipaan jo vauvaa kovasti.
Olisin siis mieluusti Kättärillä synnyttämässä, mutta vartalollani on toisenlaiset suunnitelmat.
Ikävä kyllä en voi, kun olen lapseni kanssa kotona ja hän on töissä...
Olen kuitenkin kotona muksujen kanssa. Imetän vielä nuorimmaista, eli taitaa terassilla notkuminen siirtyä ensi kesään.
Sinusta ei ole kuulunut mitään aikoihin ja ilmeisesti olet saanut toisenkin tässä jossain vaiheessa. Oletko asettunut äitiyteen?
Olen kuitenkin kotona kahden lapsen kanssa, enkä raaski noin pieniä hoitoon laittaa. (1v3kk ja 2kk) Mies olisi mielellään kotona, mutta minun palkalla ei perhe eläisi. Huoh....
Raskaus- ja vauva-aikana pää meinasi hajota, mutta nyt kun tuo biolapsi täyttää jo kolme, alan tuntea itseni jo ihan kelvolliseksi äidiksi.
Ja miksi en ole. Lääkäri laittoi antabusvaikutteisen antibiootti kuurin päälle joten täällä sitten av:lla roikkumassa :)
DDD
kiukutelevan 7kk vauvankanssa ja en muutenkaan viitsi vauvaa tuolla auringossa turhaa liikaa pitää.
Tämän päivän kauhein työ olisi jo tehty.
Lapsi olisi jo nukkumassa ja sinkkuelämää alkamassa telkkarista.
Ja mikä parasta, minun toiveeni toteutuu! ;)
ensinnäkään en omista kyseistä unelmapaikkaa ja mies on vielä työssä,joten ei tämä perhe vielä minnekään lomailemaan pääse. Pyykkiä pyöritän tämänkin helteisen tiistain ihan kotona.
mut eipä vielä halua vauva tulla :/
Nyt ei millään jaksaisi odottaa, että pääsee Suomeen. Vielä viikko ja sitten kuukauden lomalle Suomeen! Jipii!!!
mutta meidän kotimme ei ole vielä valmis, joten korvikkeeksi siirrymme tunkkaisesta kerrostaloasunnostamme jonnekin lähipihoille pyörimään.
mutta on pakko olla töissä vielä muutama tunti. Rannallekin vois hyvin mennä.