Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista takkia käytätte näillä 0-+5 keleissä?

Vierailija
07.01.2020 |

Voitte ihan linkittää jos takki löytyy netistä, kiitos :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu talvitakki nollakeleillä ja toisinaan myös +5, jos tuulee kovaa. Muuten villakangastakki.

Vierailija
2/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen käytössä sininen poplari. Villakangastakkia olen käyttänyt pari kertaa. Talvitakki on vielä varastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali talvitakki. Välillä tuulee kylmästi, joten mikään välikausitakki ei riitä, jos on ulkona paikallaan kauemmin aikaa. Sitten eri asia, jos ei oleskele ulkona, siirtyy vain autosta sisälle. Varmaan riittää joku ihan kevyt topattu takki tai villakangastakki. Liikuntaan kevyt pusakka. Eilen lähdin vahingossa kävelylenkille untuvatakissa ja oli ihan hirveän kuuma!

Vierailija
4/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin ostettua mustaa villakangastakkia. Boss- merkiltä. Tykkään takista, koska se on tyköistuva ilman vyötä. Jouluun asti pidin sitkeästi ihan käyttöön ostamaani toppatakkia. Sitten luovutin. Nyt ei enää tule hiki koko ajan.

Vierailija
5/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikaudella talvitakkia ja se on toppatakki.

Vierailija
6/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän myös samaa talvitakkia, mitä kovemmilla pakkasillakin, en vaan laita alle muuta kuin t-paidan. On se kuitenkin kuuma välillä.

Olen myös käyttänyt tosi ohutta takkia ja alle laittanut t-paidan ja villapaidan, mutta tämä ei näytä kovin hyvältä. :D

Villakangastakkia minulla ei olekaan, se voisi olla hyvä.

Ap

Vierailija
7/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ohuin talvitakki mitä omistan ja olen siltikin hiestä märkänä varsinkin kaupoilla

Vierailija
8/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulenpitävää ohutta talvitakkia, harrastan paljon ulkoliikuntaa eli viiman blokkaaminen on tärkeä ominaisuus. Nykyisin tuntuu tuulevan melkein joka päivä. Jos lähden kaupungille hengailemaan ja shoppailemaan niin villakangastakki on riittävä näin leudoilla keleillä.

Vierailija
9/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polviin asti olevaa kevyt untuvatakkia (Uniqlon ja Joutsenen Linda käytössä) tai Marimekon lyhyttä villakangastakkia.

Vierailija
10/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi ja kerroksia alle.

Vierailija
11/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavis toppatakki (ei kovin paksu) ja siellä alla vaan t-paita. Kovilla pakkasilla sitten enemmän alle.

Minulla on vain 2 tavitakkia...musta ja beige...tylsä tyyppi :)

Vierailija
12/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupparia vaan en tarvi mitää muuta

Vierailija
13/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duffeli villakankaasta tai toppatakki. Jos tulee, käytän ohutta toppaliiviä villatakin sijasta takin alla.

14/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua polvipituista talvitakkia, joka on tuulen- ja sateenpitävä. Sillä ei ole tullut liian kuuma ulkoillessa, vaikka kevyemmälläkin varmaan pärjäisi.

Vierailija
15/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu neule riittää. Mieluummin vähän viileä kuin liian kuuma.

Vierailija
16/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. M65-takkia tai sellaista ponchon tyylistä hurstia, joka tehty kahdesta isosta villahuivista.

Ei hattua, ei hanskoja.

Vierailija
17/21 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulen ja vedenpitävää ohutta ulkoilutakkia

Vierailija
18/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangasta

Vierailija
19/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan käyttää vaatteita ulkona vasta -20 asteessa. Muuten au naturel /talvishortsit.

Vierailija
20/21 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttoppatakkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme