Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi huonot kuvat ilmoituksissa

Vierailija
06.01.2020 |

Laittakaa kunnon kuvat ilmoituksiin.
Säälittäviä kuvia osa laittaa ja siksi ei saa myytyä.
Olisin ollut mahdollisesti kiinnostunut yhdestä tuotteesta mutta kuvanlaatu ei tehnyt vaikutusta joten en jaksanut laittaa viestiä et laita paremmat kuvat joten ohi menin seuraavaan ilmoitukseen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmetyttää, että jotkut ei viitsi edes sen vertaa yrittää, että laittaisivat tarkan kuvan. Joku semmonen kunnolla heilahtanut otos josta melkein pystyy näkemään edes mikä tavara on kyseessä. Oisko niin iso vaiva näpätä toinen kuva jos eka meni noin pieleen? Vai kuluuko filmirulla liikaa hä?

Vierailija
22/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonojen kuvien lisäksi torissa olevissa ilmoituksissa voisi myyjät monestikin kiinnittää enemmän huomiota myös hyvään infoon myytävästä tuotteesta (esim. koko, kunto jne) . 

Ja onko Tori muuttunut Huutonet.ksi?

Törmäsin ilmoitukseen, missä myyntihinta oli 10€. Otin yhteyttä myyjään ostaakseni sen. Kävikin ilmi, että tuotteesta pitäisi tarjota suurempaa summaa. Se 10€ on lähtöhinta. Onko näitä oman elämänsä huutokauppakeisareita enemmänkin liikkeellä Torissa?

Itse olen nykyään entistä varautuneempi ostajana, kun tuntuu, ettei myyjätkään arvosta hyvien kauppojen periaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä, että minkä takia ei viitsitä nähdä vaivaa sen vertaa, että siivottaisiin ne ylimääräiset rojut pois siitä kuvasta.

On ollut myynnissä sohvapöytää, jonka päälle on kerätty puoli omaisuutta. Samoin on kiinnostanut eräs hyllykkö, mutta sekin suorastaan pursusi tavaraa, joten jäipä siihen.

Vierailija
24/31 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä, että minkä takia ei viitsitä nähdä vaivaa sen vertaa, että siivottaisiin ne ylimääräiset rojut pois siitä kuvasta.

On ollut myynnissä sohvapöytää, jonka päälle on kerätty puoli omaisuutta. Samoin on kiinnostanut eräs hyllykkö, mutta sekin suorastaan pursusi tavaraa, joten jäipä siihen.

Varmaan niillä romuilla piilotetaan jotain oleellisia virheitä.

Vierailija
25/31 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuvasuhde pitää olla, että kuva näkyy sekä läppärillä että puhelimella? Tiedättehän; jos saa rajattua kuvan niin, että läppärillä näkyy kaikki oleellinen niin luettelokuvassa kuin itse ilmoituksessakin, niin puhelimella onkin ihan eri näkymät. Ongelma korostuu pystykuvissa, 4:3 vaakakuva kai onnistuu melkein joskus.

Vierailija
26/31 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sama ongelma usein OnlyFansissa. Huonot kuvat pilaa koko jutun.

Vierailija
27/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tori pilaa aina laittamani kuvat! Otan puhelimella kun muuta ei ole ja sinne ladattaessa laatu huononee. Esim huuto.netissä ja yhdellä kaupungimme kirpparisivustolla vastaavaa ei tapahdu!

Niin Tori tekee nykyään jatkuvasti, mistähän johtuu? Raivostuttavaa, ennen ei moista ollut, vuosikausia palvelua käyttänyt. Aina toriin ladattua kuva on söheröä suttua, vaikka kännyssä olisi todella tarkka kuva ja pikseleitä enemmän kuin tarpeeksi.

Vai veloittavatko tarkemmista kuvista, onko maksetuissa ilmoituksissa tarkempia kuvia?

Vierailija
28/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonojen kuvien lisäksi torissa olevissa ilmoituksissa voisi myyjät monestikin kiinnittää enemmän huomiota myös hyvään infoon myytävästä tuotteesta (esim. koko, kunto jne) . 

Ja onko Tori muuttunut Huutonet.ksi?

Törmäsin ilmoitukseen, missä myyntihinta oli 10€. Otin yhteyttä myyjään ostaakseni sen. Kävikin ilmi, että tuotteesta pitäisi tarjota suurempaa summaa. Se 10€ on lähtöhinta. Onko näitä oman elämänsä huutokauppakeisareita enemmänkin liikkeellä Torissa?

Itse olen nykyään entistä varautuneempi ostajana, kun tuntuu, ettei myyjätkään arvosta hyvien kauppojen periaatetta.

Hah hah, ahne luuli jo pääsevänsä tekemään hyvät kaupat ja perseelleen meni!

Vierailija
29/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tori pilaa aina laittamani kuvat! Otan puhelimella kun muuta ei ole ja sinne ladattaessa laatu huononee. Esim huuto.netissä ja yhdellä kaupungimme kirpparisivustolla vastaavaa ei tapahdu!

Niin Tori tekee nykyään jatkuvasti, mistähän johtuu? Raivostuttavaa, ennen ei moista ollut, vuosikausia palvelua käyttänyt. Aina toriin ladattua kuva on söheröä suttua, vaikka kännyssä olisi todella tarkka kuva ja pikseleitä enemmän kuin tarpeeksi.

Vai veloittavatko tarkemmista kuvista, onko maksetuissa ilmoituksissa tarkempia kuvia?

Et vain osaa. Ihan hyviä kuvia sinne saa laitettua kunhan vain osaa.

Vierailija
30/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita kuvia siellä nykyään monella. Ennen oli ongelmana vain joidenkin kuvaustyyli, nykyisin kuvien laatu on todella huono.

Vierailija
31/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja perunalla otettuja kuvia. Lisäksi ihmettelen ihmisten laiskuutta. Tavarat sentin pölykerroksessa tai kaikkea ylimääräistä roinaa kuvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi