Siis Greyn Anatomiaako ei voi enää katsoa ollenkaan ilman Ruutuplussaa?? Törkeää muuttaa tätä kesken kauden!
Minun koneellani ei ainakaan ole yhtään jaksoa tarjolla ilman 'Ruutu+' -merkintää. Näkyykö teillä muilla mitään jaksoja ilmaiseksi?
Kommentit (8)
Ei kun nyt on tauolla, alkaa näkymään taas kuun lopussa!
Kyllä ne taas näkyy kunhan jakso tulee tv:stä.
On tosiaan tauolla ja jatkuu myöhemmin tässä alkuvuonna, ei siellä plussan puolellakaan uusia jaksoja ole.
Se on sitten eri asia tuleeko ne tämän kauden jo kertaalleen siellä olleet jaksot enää uudelleen ilmaisen ruudun puolelle, tuntuvat ottavan niihin nykyään aika lyhyet nettioikeudet eli ne on vain jonkun viikon tai kaksi siellä ensiesityksestä eteenpäin. Kannattaa siis katsoa sillon kun ne tulee eikä odotella puolta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan tauolla ja jatkuu myöhemmin tässä alkuvuonna, ei siellä plussan puolellakaan uusia jaksoja ole.
Itsekin kun tarkistin tätä, niin siellä luki että ennen taukoa ollut viimeisin jakso näkyy vain ruutuplussassa. Ärsyttävää ihan uudenlaista maksajien kalastelua, että koukuttuneet maksaisivat päästäkseen näkemään senkin jakson joka on piilotettu sinne.
Sinänsä nämä kesken kauden tulevat tauot eivät ole mitään uutta, mutta kaikkea vilunkia pitää alkaa keksimään, se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kun tarkistin tätä, niin siellä luki että ennen taukoa ollut viimeisin jakso näkyy vain ruutuplussassa. Ärsyttävää ihan uudenlaista maksajien kalastelua, että koukuttuneet maksaisivat päästäkseen näkemään senkin jakson joka on piilotettu sinne.
Sinänsä nämä kesken kauden tulevat tauot eivät ole mitään uutta, mutta kaikkea vilunkia pitää alkaa keksimään, se ärsyttää.
No tätä minäkin epäilin, kun olen mielestäni katsonut jaksoja aika tihein välein - usein on niin että kun haluaisin katsoa, niin yhtään uutta ei ole vielä ilmaisena tarjolla. Ja nyt kun menin katsomaan, niin minulla on kaksi jaksoa näkemättä mutta ne ovat molemmat maksullisia. En voi satavarma nyt olla kuinka pitkään tässä meni viimeisimmästä katselukerrasta, mutta en yllättyisi jos tosiaan olisivat laittaneet ainakin yhden jaksoista pelkästään maksulliseksi.
Rasittavaa. Otin sitten tuon parin viikon kokeilujakson Ruutuplussaa, mikä tässä varmaan oli tarkoituksena. Laitoin kalenteriin ylös minä päivänä perun tilauksen.
ap
Vastaisiko joku. Näkyykö Greyn Anatomia muilla ilmaisena? Edes muutama jakso kuten aiemminkin?