Tykkäätkö nakuilla kotona?
Kommentit (20)
Kyllä, tykkään, tykkäätkö katella sitä?
Tykkään nakuilla kotona ja naisen luona. En välitä jos joku näkee. Eikä tuossa nyt rehellisesti ole paljoa katsottavaa. Varsinkaan velttona. Olen muutenkin liian rehellinen niin ei mun tarvi vaatteilla piilotella.
Joskus, ei paljoa haittaa jos nyt joku sattuu kauniin vartaloni huomaamaan n23.
En. Isot rinnat niin on epämukavaa olla ilman liivejä. Ja kylmähän siinä tulisi.
Tykkään enkä välitä. Sälekaihtimet on yleensä kiinni, mutta jos mies on ne avannut, niin kävelen sulkemaan ne ilman vaatteita.
En. Olo on jotenkin omituisen ikävä ilman vaatteita ja palelen herkästi. En tykkää olla edes paljain jaloin.
En tykkää. Mutta tykkään kyllä siitä, että naapurin rouva tykkää ilmeisestikin nakuilusta, koska pari kertaa olen aamuisin nähnyt hänet keittiössä aivan ilkosillaan. Siis aivan selvyyden vuoksi, en ole mikään tirkistelijä, heillä vaan sattuu olemaan suuret lasiovet keittiössä.
Asiasta aivan toiseen, voiko kukaan suositella hyvää kiikarimerkkiä? ;)
Rakastan nakuilua kotona <3 Usein myös pelkkä toppi päällä ja alushousut... ah, sitä vapautta <3
Naapurin nainen vastapäisessä talossa pesi kerran ikkunoita ja annoin stondiksen näkyä kalsareista. Itseäni kiihotti pirusti, mutta päätellen ilmeestään kun seuraavan kerran pihalla näki, hän ei ollut ollut yhtä virittynyt. :D
En tykkää, tulee kylmä. Miten kuumat asunnot teillä nakuilijoilla on? Mä en halua missään saunassa asua.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin nainen vastapäisessä talossa pesi kerran ikkunoita ja annoin stondiksen näkyä kalsareista. Itseäni kiihotti pirusti, mutta päätellen ilmeestään kun seuraavan kerran pihalla näki, hän ei ollut ollut yhtä virittynyt. :D
Alastiko se niitä ikkunoita pesi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan nakuilua kotona <3 Usein myös pelkkä toppi päällä ja alushousut... ah, sitä vapautta <3
Annatko myös kaiken näkyä? Entä tuhmat asennot?
Olin jälleen kerran alasti niin nainen pyysi että laita vaatteet päälle hänelle tulee vieraita. Puin kyllä ja ihmettelin ääneen että kuinka sä päästät vieraita kotiisi? Mun luona kun käy vain tuttuja. Sanoi että herra koittaa taas olla hauska. Kyllä mä näin että hymyili että oli ainakin vähän hauska.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, tulee kylmä. Miten kuumat asunnot teillä nakuilijoilla on? Mä en halua missään saunassa asua.
Noin 20,5 astetta.
Nakuilusta tuli mieleen että muistan vieläkin sen kun eräällä polun viereen oli nuori n 15-16v tyttönen asettunut alasti makuulle ottamaan aurinkoa. Oli melkoinen näky 13v pojankoltiaiselle. Ei ollu millänsäkään vaikka ihan vierestä kävelin.
Sittemmin olen ymmärtänyt että taisi tarkoituksella vähän paljastella itseään.
Kesällä, kun tarkenee. Ei niin, että ikkunasta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tuhmat asennot?
No jos vaikka alastomana alakaapista etsii jotain..
Verhot kii.