Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian mielestänne vatsataudin jälkeen voi kyläillä? Pojan kaveri tuli käymään, siskonsa oli oksentanut eilen

Vierailija
06.01.2020 |

Ja poika itse toissapäivänä. Ymmärrän että halusi ulos pitkän sisällä olon jälkeen, mutta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulla meille, vatsatautia voi saada aina kun liikkuu jossain.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3637304/onko-kouluikainen-lapsesi-ollut…

Vierailija
2/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista pelkäät niin ethän voi liikkua missään. Aivan varmasti joka paikassa on ihmisiä jotka ovat itse olleet tai joku perheenjäsen vatsataudissa ja sitten vielä nämä ihmiset jotka ei koskaan wc:n jälkeen pese käsiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivota noro tervetulleeksi.

Vierailija
4/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatautia on vaikea välttää, sen voi saada vaikka kaupan ostoskorista. 

Vierailija
5/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyh, kyllä mun mielestä pari päivää saisi pysyä poissa.

Vierailija
6/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta kun tullaan niin ekaksi pestään kädet.

Kerran kävin ostisveskissä ja ulos tuli mummo jonka ulostulo oli pitkin valtaistuinta.

Suosittelen käsienpesua.

Itse olen diabeetti ja intovertti enkä todella jotain basiliskoa kotiin päästäisi.

Vierailija
7/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsatautia on vaikea välttää, sen voi saada vaikka kaupan ostoskorista. 

No totta hitossa voi saada ja on vaikeaa välttää kun ihmiset ei tajua pysyä kotona edes sitä paria päivää oireiden loppumisen jälkeen. Joojoo, joidenkin on pakko mennä sinne kauppaan kun ei ole ketään muuta joka siellä kävisi, mutta ihan yleistä tuntuu nykyisin olevan että koko perhe lähtee shoppailemaan vaikka vaippaan törähtäisi jollekin muksulle ripaskaa reissulla kun koko porukka on ollut mahataudissa useamman päivän, tai tuo että tullaan käymään kaverilla kun tauti on jo itseltä mennyt pari päivää sitten ohi, viis siitä että sisarukset on esim. yrpänneet vielä 12h sitten.

Olihan se lapsena tylsää ja mutsi repi tukkaa päästään kun jokainen kävi taudin läpi vuorollaan mutta kodin ulkopuolella liikuttiin vaan pakolliset niin kauan että kukaan ei ollut pariin päivään oireillut. Ja kas, oli vaan se yksi mahatauti vuoteen. Nyt tuntuu että on vähän väliä jotain mahatautia liikkeellä kun lapset tuodaan virikehoitoon että voidaan sairastaa rauhassa pikkusisaruksen kanssa, kauppaan ei osaa vanhemmat mennä yksin ja kaverille on päästävä just nyt heti. Ihan sama yritätkö itse olla tarkkana tautien kanssa kun muita ei vitt ujakaan kiinnosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä