Tuotereklamaatiot
En ole koskaan uskaltanut tehdä reklamaatiota, vaikka joku tuote on hajonnut nopeasti. Nyt meiltä hajosi olohuoneen pöytä alle kuukauden käytön jälkeen ja pitäisi reklata. Jotenkin hävettää ihan hirveästi. Millaisia reklamaatiokokemuksia teillä on? Nauraako aspat pihalle jos menee valittamaan..
Kommentit (8)
Kannattaako oikeasti huutaa? Olen aika arka.
Mulla on päinvastainen ongelma. Palaa hihat aina näiden huijarifirmojen kanssa perusteellisesti. Vaimoa hävettää kun annan niiden kuulla kunniansa ja vaadin hyvityksiä yms. Pari kertaa on oikeudesta haettu korvaukset. Molemmilla kerroilla maksoivat ennen oikeudenkäyntiä. Se on hauskaa. Luulevat pellet, että peräännyn ennen oikeudenkäyntiä, mutta ovat joutuneet toteatamaan, että niin ei käy ja ovat järkiintyneet.
Mitä tarkoittaa reklata? Millaisessa käytössä olohuoneen pöytä on ollut, jos hajoaa kuukauden käytön jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako oikeasti huutaa? Olen aika arka.
Ilman muuta. Mitä enemmän sylki lentää, sen paremman vaikutuksen teet ja sitä enemmän saat hyvitystä. Piipittäjät yleensä nauretaan ulos.
Pöytä on ollut lähinnä koristeena. Nyt siirsimme sitä varovasti ja jalka murtui ja rysähti. En viitsis huutaa myyjille, kokeilen jos kiltti lähestymistapa toimii
mä valitin kun hampurilaisesta puuttui pihvi ja sain 10 euroa
Älä ainakaan revi pelihousuja ja huuda aspalle.. itse reklamoin aina kun on syytä, teen sen ystävällisesti enkä vaadi mitään, aina on hyvitetty ja asiat hoituneet tosi sujuvasti. Suosittelen siis käyttäytymään kohteliaasti.
Triggeröit itsesi raivon partaalle ja sitten valittamaan. Isket nyrkkiä pöytään, kiroilet ja teet selväksi että aspa on syy tuotteen paskaan laatuun. Ei se voi muuta kuin itkien antaa uuden pöydän teille.
Toisella kerrall ei enään tarvitse jännittää ja valitus sujuu ihan luonnostaan.