Vaimo tuntee orgasmini tulevan
Minulla on elämäni aikana ollut paljon naissuhteita, mutta vain nykyinen vaimoni tuntee penikseni jäykistymisen juuri ennen siemensyöksyä ja asian aina mainitseekin aktissa. Jorma on kyllä koko aktin ajan kova ja itse en tunne muutosta. Onko tämä yleistä, koska muut naiset eivät tätä ole havainneet?
Kommentit (6)
Pallit vetäytyy sisäänpäin, ja peniksen keskiosa kovettuu monilla ja se pää sykähtelee hieman alkuun. Siitä tunnen että mies tulee muutaman sekunnin kuluttua.
En ole koskaan synnyttänyt, joten alapääni lienee tiukka ja (liian?) herkkä.
Synnytys vaikuttaa tiukkuuteen kyllä paljon vähemmän kuin naisen koko ja lihaskunto vaikka lapsettomat aina pitävät ääntä tiukkuudestaan.
Ja raskaus lisää vaginan tuntoherkkyyttä.
Raskaus ja synnyttäminen parantavat emättimen verenkiertoa ja seinämien turpoamista kiihottuneena, joten senkin vuoksi ote ja tunto peniksestä on vähän erilainen. (Hyvin kyllä aihe käännetty naisiin itseensä.) Omasta miehestäni tunnen selvästi orgasmin lähestymisen pillullani ja muutenkin tottakai. Tarkkaan en osaa sanoa kauanko se kestää. Jostain syystä en tunne spermaa samallalailla kuin penistä ennen kuin se valuu vähän alemmas...
Kyllä minäkin tunnen sen, ja saan usein itse samaan aikaan. Tuntuu todella hyvältä.
Tunnen myös selvästi, ennen lapsia en tainnut tunnistaa samalla herkkyydellä, mutta nykyään sen ansiosta saatan itsekin ehtiä saada orgasmin yhdynnässä. Miehen ei siis kannata yrittää turhaan pitkittää kestoa. :D Osittain johtuu varmaan siitä, että miehen laukeaminen kiihottaa itseäni ja osittain siitä, että penis tuntuu vielä paremmalta vähän ennen huippua.
N26