Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva hinta ikkunan pesusta?

Vierailija
06.01.2020 |

Mikä olisi sopiva hinta pyytää ikkunanpesusta sukulaiselta? Lupauduin pesemään hänen talonsa ikkunat ja hän sanoi, että minun tulisi miettiä hintani. Olisiko parempi laskuttaa urakkana vai hinta per ikkuna? Paljonko te olisitte valmiita maksamaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille maksaisin kympin per ikkuna. Olkkarista 15 €. Siihen kuuluisi huonekkalujen siirrot yms. ylimääräiset työt. Ikkunan pesuun menee noin 15 - 20 min ja muu työ päälle. Muita en kotiini siivoamaan huolisi.

Vierailija
2/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille maksaisin kympin per ikkuna. Olkkarista 15 €. Siihen kuuluisi huonekkalujen siirrot yms. ylimääräiset työt. Ikkunan pesuun menee noin 15 - 20 min ja muu työ päälle. Muita en kotiini siivoamaan huolisi.

Kiitos vastauksesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ikkunan koosta ja kuinka paljon ruutuja ja avattavia välejä. Myös se kuinka helposti niihin pääsee käsiksi ja tarviiko kiipeillä. 15-25€/ikkuna. t. siivooja.

Vierailija
5/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e/h

Vierailija
6/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako tuollaista hintaa pyytää sukulaiselta? Olen hirmu huono arvioimaan työni hinnan. Onneksi kysyin täältä, olisin muuten pessyt jollain 20 eurolla koko ison talon ikkunat.

Ap

Vierailija
7/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e/tunti. Kun pimeänä eli verottomana tekee.

Vierailija
9/9 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako tuollaista hintaa pyytää sukulaiselta? Olen hirmu huono arvioimaan työni hinnan. Onneksi kysyin täältä, olisin muuten pessyt jollain 20 eurolla koko ison talon ikkunat.

Ap

Tää on parasta. Onneksi kysyit täältä. Täällä se tietotaito on. HAH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan