Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sitä nyt kannattaisi sijoittaa

Vierailija
05.01.2020 |

Mulla jää nyt 800 euroa kuussa ylimääräistä sijoitettavaksi ja mietin mihin sitä oikeasti voisi sijoittaa. Otan kyllä yhteyttää pankkini kontaktihenkilöön, mutta olisiko täällä jotain vihjetiä yleensä, mitä tehdään ylimääräisellä rahalla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta summasta en osaa sanoa, mutta itse pistän säästöt aina asuntojen ostoon. Helsingissä olevan asunnon voi aina vuokrata. Rahaa tulee joka kuukausi. Jotain kolmea asuntoa on helppo pitää ilman mitään ponnistuksia. Yleensä vuokralaiset ovat olleet nuoria avopareja. Ihan normaaleja ihmisiä. En osta yksiöitä enää,  niissä vaihtuu asukkaat pitkin vuotta ja osalla ei löydy rahaa. Kunta saa huolehtia niistä. Kun asukkaat vaihtuu teen ainakin pintaremontin tai uusin koneita jos on tarpeeen. Nyt on lähinnä kolmioita. Voisin ostaa taas yhden lisää , seuraan siis markkinoita. Pitää tykätä ihmisistä ja olla avulias. Kiinteistöjä on myös, ne ovat lähinnä tuttujen käytössä, ei vuokralla. Nyt on kaksi tyhjänä. Niitä ei ole hankittu sijoitukseen, ovat vaan jääneet minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi