Entä jos vaan tekisi itsemurhan
Kommentit (18)
Ja mistä syystä? Mieti ainakin yön yli, paistaa se päivä risukasaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paistanut enää kuukausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vuosikymmeniin mutta niin vaan kiusallani elän. T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
TÖIHIN LÄSKI
Kannattaisi hakea ammattiapua kun on noin pahat ajatukset toisesta henkilöstä.
Turha sitä on arpoa. Sen tietää kun tulee se hetki että se on hyvä ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen, että se ei ole itsessään väärin. Jotkut ovat joskus lähteneet isommalla joukolla ikuisuuteen, hallitsijan kanssa. Ja vaikka sittemmin todettiin, ettei se ole mitenkään tarpeellista, niin ei se minusta väärinkään ole, jos joku niin kovasti haluaa. Aidosti.
Mutta asiaa saa selvittää..... Lähdetkö kohti Elämää. Jos et ole varma, niin kannattaa tietysti käyttää aikaa asian selvittämiseen: Että jäät elämään!
Ikuisesti.
Voit myös muuttaa ajattelutapaasi sillä tavalla, että kuolema tulee väistämättä sitten joskus. Että miksi et katsoisi loppuun asti, mitä on elämällä tarjota. Kuolemaan pääset joka tapauksessa. Ja sitten se on lopullista. Miljoonia vuosia siitä eteenpäin makaat mullissa, etkä tiedä enää mistään mitään.
Me ollaan täällä vain hetken piipahduksella. Miksei saman tien olla loppuun asti.
Tuo ota kaikki pikavipit mitä saat ja käytä ne. Matkusta ulkomaille, voi sen sielläkin tehdä. (muista matkavakuutus jos haluat ruumiisi Suomeen).
Käy huomenna aamulla kahvilassa kahvilla.
Tee mitä vain vielä, keksi joku tekemisen arvoinen asia. Vaikka ihan hullukin. Mitä sinulla on hävittävää.
Minulla on samoja ajatuksia. Olen ihmisenä turha ja arvoton. Olen juossut eräni. Kaikki meni pieleen jo lapsuudessa. En ole pystynyt korjaamaan niitä vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samoja ajatuksia. Olen ihmisenä turha ja arvoton. Olen juossut eräni. Kaikki meni pieleen jo lapsuudessa. En ole pystynyt korjaamaan niitä vahinkoja.
Anteeksi, oli pakko antaa alapeukku. Et sinä ole arvoton. Mulla on itsestäni aivan samanlaisia tuntemuksia, mutta kun näin tuon sinun tekstin, aloin miettiä miten joku voi sanoa jotain noin kamalaa itsestään.
No ei kai sille sitten kukaan mitään voi jos näin päätät toimia, mutta mieti nyt hetki kuitenkin.