Yli 40-v nainen, poistatko ylähuulikarvasi?
Kommentit (12)
Puuttui vaihtoehto: poistan käsihöylällä. En siis voinut vastata.
Vierailija kirjoitti:
Puuttui vaihtoehto: poistan käsihöylällä. En siis voinut vastata.
Kiitos kun laitoit vastauksen kuitenkin! Mietin että pitäisikö se laittaa, mutta ajattelin että kukaan ei tee niin. Eikö siitä tule ikävä sänki?
-ap
Poistan nyppimällä. Olen tumma ja vuosi vuodelta on vain enemmän nypittävää. Tosi ärsyttävää 😒
Jo vuosia joutunut ajamaan käsihöylällä/nyppimään. Nykyisin vaan nyppimällä, koska höyläämisestä tulee se musta sänki, varsinkin leukaan. Noi leukakarvat (mustia, paksuja) yhtä pahoja kuin ylimääräiset viiksikarvat - ja ärsyttäviä, kun pitäisi kerran viikossa nyppiä eikä niitä kuitenkaan saa kaikkia! Onko tuo sokeroiminen hyvä, kestääkö tulos pidempään?
Olen reilusti alle 40 nainen ja sheivaan ne lähes viikottain. :DD
Mulla ne on sen verran hentoisia että silloin kun sattuvat häiritsemään ajelen pois. Ei tule sellaista sänkeä jota huomaisin, vasta kun ovat täyspitkiä alkavat vähän näkyä.
Taidan olla karva-asioissa tavallista onnekkaampi eli hyvin vähäkarvainen yli viisikymppinen. Viime vuosina on alkanut tuntua siltä, että potentiaaliset huuli- ja leukakarvani ovat erehtyneet paikasta ja ryhtyneet kasvamaan ennestäänkin tuuheiden kulmakarvojeni seassa.
Vastaan siis vaihtoehdolla "minulla ei ole poistettavaa".
Mulla ei kasva ylähuulessa mitään karvaa. Olen jo 45. Äiti on yli 70. Ei hänelläkään ole. Siis mitä ihmettä? Onko jollain naisella oikeasti siellä karvaa?
Kävin poistaa laserilla ensimmäinen kerran kuukausi sitten.
Tummia karvoja ei näy . Sheivaan pari kertaa viikossa. Seuraava lasererointi helmikuussa
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kasva ylähuulessa mitään karvaa. Olen jo 45. Äiti on yli 70. Ei hänelläkään ole. Siis mitä ihmettä? Onko jollain naisella oikeasti siellä karvaa?
Ne sinun on varmaan vaan niin vaaleita ja lyhyitä ettet huomaa niitä. Kaikilla on ihokarvoja, pienillä lapsillakin kasvaa söpöt viiksiuntuvat.
Olen poistanut jo niin kauan, että ovat lähes kuolleet sukupuuttoon. Jos jotain Vielä ilmaantuu, nypin heti. Kainaloille sama käsittely.