Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI väsymystä alkuraskaudessa, normaalia?

Vierailija
05.01.2020 |

Ketään muyra, jota EI ole väsyttänyt alkuraskaudessa poikkeuksellisen paljon??? Itsellä menossa rv 10+5, eikä sitä kuuluisaa väsymystä näy vieläkään!!!???
Pahoinvointia ollut jo rv 4 alkaen, sellaista 24/7 yökötystä ja heikkoa olo ilman oksentelua. Rintojen arkuus helpottaa jo vähön. Siinäpä ne oireet.
Ja rv7 käyty varhaisultrassa, viikkoja vastaava sikiö löytyi ja syke.
Kuulostaa ihan pöljältä, kun tätä väsymyksen puutetta stressaa, ilmeisesti joillekin harvoille ei sitä tule!?!? Nukun kyllä sikeästi jopa 10h yöunia, mutta kesken päivää ei väsytä, ja tarvittaessa jaksan valvoa jos pakko. Energiaa on myöskin riittänyt esimerkiksi treenata yhtä kovaa kuin enen raskautta (pahoinvoinnista huolimatta).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan onnekas. Nauti nyt, kyllä sua väsyttää viimeistään sitten kun vauva valvottaa! :D

Vierailija
2/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka ainoa reagoi eri lailla raskauteen. Ihan kuten muihinkin asioihin. Ei kaikille tule väsymystä tai pahoinvointia, tai oikeastaan yhtään mitään, kun toiset reagoivat kaikkeen läpi raskauden. On normaalia olla raskauden aikana väsynyt, tai olla olematta väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille tule kaikkea. Minua taisi väsyttää joskus viikoilla 10-18 mutta ei mitenkään pahasti. Pahoinvointia ei ollut ollenkaan. Kaikki me ollaan yksilöitä ja erilaisia, raskauksissakin on eroja.

Vierailija
4/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei poikaraskauksissa (x4) tullut mitään väsymystä, ainakaan en huomannut suurta eroa entiseen. Uni maittoi kyllä öisin, nukahdin nopeasti ja nukuin toosi sikeästi. Edes vessahätään ei tarttenut herätä. Mitään päikkäreitä tms ei tarvinnut päivisin nukkua.

Molemmissa tyttöraskauksissa taas olisin vetänyt sikeitä 24/7 ja muutenkin olo oli pahempi, jouduin jäädä töistäkin pois kun oksentelin n. 15krt päivässä aina sinne rv 10 paikkeille...

N38

Vierailija
5/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsyttänyt. Sain tosin koko raskauden päättää itse työaikani, nukkua niin pitkään kuin huvitti, käydä ulkona happihyppelyllä kun tunsin sitä tarvitsevani, joten uskon senkin vaikuttaneen. Työ oli luovaa kirjoitustyötä, joten uskon että energiaa riitti koska en joutunut rasittamaan fyysisesti itseäni.

Vierailija
6/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa stressinsä kullakin, aikoinani guuglailin päinvastaista, onko normaalia kun väsyttää kokoajan vaikka rv 20 asti!

Älä huoli. Kaikki on erilaisia.

Vierailija
8/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei poikaraskauksissa (x4) tullut mitään väsymystä, ainakaan en huomannut suurta eroa entiseen. Uni maittoi kyllä öisin, nukahdin nopeasti ja nukuin toosi sikeästi. Edes vessahätään ei tarttenut herätä. Mitään päikkäreitä tms ei tarvinnut päivisin nukkua.

Molemmissa tyttöraskauksissa taas olisin vetänyt sikeitä 24/7 ja muutenkin olo oli pahempi, jouduin jäädä töistäkin pois kun oksentelin n. 15krt päivässä aina sinne rv 10 paikkeille...

N38

Onko tää joku poikajuttu? Täällä sama, pojista ei väsymystä. Tytöstä hurja väsy.

Vierailija
9/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua väsyttänyt kummassakaan raskaudessa. Toisen tajusinkin vasta viikolla 10. Ei tullut mieleenkään olla jotenkin huolissaan asiasta.

Vierailija
10/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väsyttänyt. Sain tosin koko raskauden päättää itse työaikani, nukkua niin pitkään kuin huvitti, käydä ulkona happihyppelyllä kun tunsin sitä tarvitsevani, joten uskon senkin vaikuttaneen. Työ oli luovaa kirjoitustyötä, joten uskon että energiaa riitti koska en joutunut rasittamaan fyysisesti itseäni.

Olen kateellinen!

Ravintola-alalla oli pikkasen haastetta, vuorotyö ja kun kaikki hajut yökötti, edes veskiin ei päässyt milloin halusi.... Ja se väsymys! Painoi jalatkin jonkun tonnin....

Vierailija
11/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joka ainoa reagoi eri lailla raskauteen. Ihan kuten muihinkin asioihin. Ei kaikille tule väsymystä tai pahoinvointia, tai oikeastaan yhtään mitään, kun toiset reagoivat kaikkeen läpi raskauden. On normaalia olla raskauden aikana väsynyt, tai olla olematta väsynyt.

Samat sanat! Vain kerran oksensin alkuraskauden aikaan ja väsynyt en ollu ollenkaan. Jatkoin töitä pari viikkoa yli äitiysloman alkuun. 

Eikä vauvakaan valvonut,söi ja kävi nukkumaan ja heräs aamulla. Kaikki ollaan erilaisia.

Vierailija
12/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin olin kolmannen raskauden aikana kuoleman väsynyt, mutta toisaalta yöunien pituus oli noin 5h ja usein sekin hajanaista unta. Sitten oli työt ja kaksi pientä lasta. Että kai sitten väsyttää. Jos voisikin nukkua 10h öisin, niin tuskin olisin ollut väsynyt, vaikka olisi kolmoset mahassa.