Suositelkaa Netflixistä sarjaa/leffaa?
Kommentit (60)
Jos tykkäsit Lord of the Rings-tyylisestä niin Dark Crystal. Sarja on vähän kuin jatko-osa vanhalle kasarileffalle. Tehty ihmisten kokoisilla "käsinukeilla" ja on visuaalisesti aivan mielettömän hieno, niinkuin se vanha elokuvakin.
The Fall. BBC:n laatutuotantoa oleva trilleri, joka kertoo Pohjois-Irlannissa riehuvasta sarjamurhaajasta, joka murhaa naisia sekä murhaajan ja poliisin kissa-hiirileikistä. Sarjaa on tehty kolme kautta, kussakin kuusi jaksoa. Mukavan hidastempoinen sarja ja vähäeleinenkin sarja, ei hullua räiskimistä ja jatkuvaa takaa-ajoa kuten jenkkisarjat.
Sex education on hauska ja Gillian Andersson tässä ihan mahtava.
Orange is the new black myös tosi hyvä.
HBO:n Swamp Thing oli hemmetin hyvä sarja. Katsoin kahdessa päivässä n. 10h kaikki 10 osaa. Oli niin mukaansa tempaava. Ei ollut yhtäkään tylsää hetkeä. Hyvin tehty ja rahaa ei ole säästelty erkoistehosteiden kanssa. Jos sulla on HBO niin katso tuo sarja, suosittelen.
Mun ihan ykkössuosikki on Good Morning Call. Se kertoo nuorista lukiolaisista Tokiossa, toisella kaudella ovat jo yliopisto-opiskelijoita. Ihana höpsö tyttö ja muutenkin hauska nähdä seurustelua ja nuorten elämää vähän erilaisessa kulttuurissa. Olen katsonut tuon jo kolme kertaa. Omiin fiiliksiin saattaa vaikuttaa että tykkään Japanista muutenkin ja olin ihan lieskoissa aina kun näin kuvauksissa tuttuja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäsit Lord of the Rings-tyylisestä niin Dark Crystal. Sarja on vähän kuin jatko-osa vanhalle kasarileffalle. Tehty ihmisten kokoisilla "käsinukeilla" ja on visuaalisesti aivan mielettömän hieno, niinkuin se vanha elokuvakin.
Miksi tälle tuli alapeukkuja? Katsokaa itse miltä sarja näyttää jossette usko:
Fantasiaseikkailu joka on nätti kuin sika pienenä.
Keittiöiita kirjoitti:
Good witch
Tämä on kiva sarja! Hyväntuulista ja vähän hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt käsinukeista ja nuo hahmot on karmeita, olkoon miten hyvin tehtyjä tahansa.
Itselle on uponnut:
arrested development
Insatiable
Derby Girls
unbreakable Kimmy Schimdt
Dead to me
Haters back off!
Hyviä uutisia kakkoskausi (ykkösen torkahtelin läpi, se oli aika paskaa, mutta jos jotain aloitan, pitää lopettaakin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kökkö. Yritin ekaa jaksoa kattoa, vaan ei pystynyt. Mupetit toimi kasarilla ei vaan nykyään enää CGIn valtakaudella.
Ehkä sen tarinan voisi käyttää jossain animaatiossa paremmin, se käsinukkien liikehdintä oli vaivaannuttavaa katseltavaa. Ja mä todella harvoin vaivaannun yhtään mistään.
Brittikomedia it-crowd jossa kaksi nörttimiestä it-tuessa saa pomokseen naisen, joka ei ymmärrä tietokoneista mitään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Tää klippi kyllä laittaa juoksemaan ja kauas. Hirveetä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt käsinukeista ja nuo hahmot on karmeita, olkoon miten hyvin tehtyjä tahansa.
Vähän tarkoituksella, nuo lintuoliot on oikein kunnon limanuljaskoja ja pahiksia, ryöstävät valokiilan vähän tylsiltä pikku haltiasankareilta kun ovat niin hauskan yli-ilkeitä.
Hbolta löytyy kans hyviä. Nyt koukuttaa westworld 😎