Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa Netflixistä sarjaa/leffaa?

Vierailija
05.01.2020 |

The Crownin olen katsonut.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hbolta löytyy kans hyviä. Nyt koukuttaa westworld 😎

Vierailija
22/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäsit Lord of the Rings-tyylisestä niin Dark Crystal. Sarja on vähän kuin jatko-osa vanhalle kasarileffalle. Tehty ihmisten kokoisilla "käsinukeilla" ja on visuaalisesti aivan mielettömän hieno, niinkuin se vanha elokuvakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Fall. BBC:n laatutuotantoa oleva trilleri, joka kertoo Pohjois-Irlannissa riehuvasta sarjamurhaajasta, joka murhaa naisia sekä murhaajan ja poliisin kissa-hiirileikistä. Sarjaa on tehty kolme kautta, kussakin kuusi jaksoa. Mukavan hidastempoinen sarja ja vähäeleinenkin sarja, ei hullua räiskimistä ja jatkuvaa takaa-ajoa kuten jenkkisarjat.

Vierailija
24/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Witcher

Vierailija
25/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good witch

Vierailija
26/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex education on hauska ja Gillian Andersson tässä ihan mahtava.

Orange is the new black myös tosi hyvä.

Vierailija
27/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBO:n Swamp Thing oli hemmetin hyvä sarja. Katsoin kahdessa päivässä n. 10h kaikki 10 osaa. Oli niin mukaansa tempaava. Ei ollut yhtäkään tylsää hetkeä. Hyvin tehty ja rahaa ei ole säästelty erkoistehosteiden kanssa. Jos sulla on HBO niin katso tuo sarja, suosittelen.

Vierailija
28/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihan ykkössuosikki on Good Morning Call. Se kertoo nuorista lukiolaisista Tokiossa, toisella kaudella ovat jo yliopisto-opiskelijoita. Ihana höpsö tyttö ja muutenkin hauska nähdä seurustelua ja nuorten elämää vähän erilaisessa kulttuurissa. Olen katsonut tuon jo kolme kertaa. Omiin fiiliksiin saattaa vaikuttaa että tykkään Japanista muutenkin ja olin ihan lieskoissa aina kun näin kuvauksissa tuttuja paikkoja.

Vierailija
29/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good Girls

Vierailija
30/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäsit Lord of the Rings-tyylisestä niin Dark Crystal. Sarja on vähän kuin jatko-osa vanhalle kasarileffalle. Tehty ihmisten kokoisilla "käsinukeilla" ja on visuaalisesti aivan mielettömän hieno, niinkuin se vanha elokuvakin.

Miksi tälle tuli alapeukkuja? Katsokaa itse miltä sarja näyttää jossette usko:

Fantasiaseikkailu joka on nätti kuin sika pienenä.

Vierailija
31/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöiita kirjoitti:

Good witch

Tämä on kiva sarja! Hyväntuulista ja vähän hömppää.

Vierailija
32/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt käsinukeista ja nuo hahmot on karmeita, olkoon miten hyvin tehtyjä tahansa.

Vierailija
33/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on uponnut:

arrested development

Insatiable

Derby Girls

unbreakable Kimmy Schimdt

Dead to me

Haters back off!

Hyviä uutisia kakkoskausi (ykkösen torkahtelin läpi, se oli aika paskaa, mutta jos jotain aloitan, pitää lopettaakin)

Vierailija
34/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kökkö. Yritin ekaa jaksoa kattoa, vaan ei pystynyt. Mupetit toimi kasarilla ei vaan nykyään enää CGIn valtakaudella.

Ehkä sen tarinan voisi käyttää jossain animaatiossa paremmin, se käsinukkien liikehdintä oli vaivaannuttavaa katseltavaa. Ja mä todella harvoin vaivaannun yhtään mistään.

Vierailija
35/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Haunting Of Hill House

Vierailija
36/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messiah.

Vierailija
37/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucifer <3

Vierailija
38/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittikomedia it-crowd jossa kaksi nörttimiestä it-tuessa saa pomokseen naisen, joka ei ymmärrä tietokoneista mitään 😂

Vierailija
39/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Tää klippi kyllä laittaa juoksemaan ja kauas. Hirveetä kuraa.

Vierailija
40/60 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt käsinukeista ja nuo hahmot on karmeita, olkoon miten hyvin tehtyjä tahansa.

Vähän tarkoituksella, nuo lintuoliot on oikein kunnon limanuljaskoja ja pahiksia, ryöstävät valokiilan vähän tylsiltä pikku haltiasankareilta kun ovat niin hauskan yli-ilkeitä.