Suositelkaa Netflixistä sarjaa/leffaa?
Kommentit (60)
Itse olen väkisin katsonut noin 6 jaksoa the Crownia ja se on hidastempoinen ja tylsä. Ei vaan tempaa minua mukaansa. Olen aina ollut kiinnostunut kuninkaallisista mutta jotenkin en nyt ymmärrä tämän sarjan hehkutusta. Onko muita jotka eivät ymmärrä tämän sarjan hypetystä?
Englannin kielistä nimeä en muista, suomennettuna Valtiatar. Netflixin alkuperäissarja. Kertoo Ranskan hovista, Skotlannin prinsessasta. Ihan ok sarja, ei loistava, mutta viihdyttävä.
Ap oletko katsonut, the crownnin ?
Alta Mare, Aava Meri. Omintakeinen vähän Agatha Christie tyylinen mutta vikkelätempoinen. Upeat puitteet, hauskat tyypit, erilainen, viihdyttävä.
Only the brave, kertoo Australian maastopaloista
Tilaa hbo ja katso oikeasti jotain kiinnostavaa.
Blacklist, black sails, merlin hyviä sarjoja. Netflixissä sarjatarjonta hyvää muihin suoratoistopalveluihin verrattuna.
Black Mirror
Breaking Bad
Sons of anarchy
Jos tykkää animesta niin Castlevania
Täältä myös suositus Valtiatarelle, itse katson parhaillaan kolmatta kertaa kausia läpi. Ei tosiaan loistava mut viihdyttävä ja hyvin tehty.
Suosittelen sellaista sarjaa kuin The Crown
Koottavat Seikkaulut
Alexa & Katie
You.
Kirjakauppias ihastuu pakkomielteenomaisesti asiakkaaseen ja alkaa stalkata tätä.
Pelottavinta on kerronta, jossa tämä kauppias puhuu ajatuksiaan, eikä tajua kuinka sairas onkaan. Ja tuosta tajuaa, miten some ei ole hyvä juttu stalkkaajien takia
Youta tulin itsekin ehdottamaan, tosin paikoin pitkäveteinen.
Movies that made us on mielenkiintoinen dokkari jos kiinnostaa ikoniset leffat 70 luvulta alkaen. Tai dokumentit.
Dark on ihan mieletön saksalaissarja perhesuhteista ja kadonneiden lasten arvoituksista mutta vaatii alkuun hieman kärsivällisyyttä koska hahmoja esitellään nopealla tahdilla iso määrä. Palkitsee kyllä, kolmas ja viimeinen kausi tulossa lähivuosina, on alusta asti suunniteltu 3 tuotantokauden kokonaisuudeksi.
Haunting of hill house, jos kauhukartano-perhedraama nappaa. Mukana heikompia jaksoja, mutta myös aivan loistavaa tunnelmanrakennusta.
Mindhunter
Sodan aika, hyvä espanjalainen. Dramaattinen, viihdyttävä juoni, rakkautta ja historiaa.
The crown suosittelen