Ilta sanomien keskustelupalsta
On ihmeellinen. Ikinä ne ei ole julkaissut ainuttakaan kommenttia. Onko kokemusta muilla kyseisestä palstasta?
Kommentit (17)
Iltalehdellä oli aikoinaan Suomen paras keskustelupalsta mutta lopettivat sen.
Keskustelupalsta joka on näköjään pelkkä vitsi.
Siellä julkaistaan vain elämänkoululaiset kommentit kuten "AIVAN OIKEIN!!!!" tai "Poliitikot on taas syvältä!!11"
Kaikki muu lentää jostain syystä roskakoriin. Jos laittaa mitään paria sanaa pidempää analyysiä se lentää myös varmuuden vuoksi roskakoriin. Kaikenlainen verbaalinen oksennus, rasismi ja öyhötys julkaistaan iloisesti.
Ehkä halutaan kuvastaa lukijoiden valtaosan mielenmaisemaa?
No onhan esim. tässä artikkelissa 573 kommenttia...
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä vieläkin palsta, ja siellä pääsee yleensä viestitkin läpi.
Ei ole julkaistu munkaan kommentteja, joskus ihan meikkijuttuja. Aina jää siihen "tarkistetaan" jutun alle. Ollut aika pitkään tollanen.
Laitoin kerran kommentin Kardashian juttuun, jossa kehaisin Kimin ulkonäköä kyseisessä kuvassa. Noin 6h päästä päivitettyäni ylläri ylläri minun kommentti ei tullut hyväksytyksi, mutta kymmeniä kommentteja jutussa kuitenkin oli.
Iltalehden palsta on ok. Iltasanomien on ihan outo. Kai vaan sisäpiirin kommentit julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden palsta on ok. Iltasanomien on ihan outo. Kai vaan sisäpiirin kommentit julkaistaan.
Timo Haapala varmaan moderoi sitä Iltasanomien kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä vieläkin palsta, ja siellä pääsee yleensä viestitkin läpi.
Iltalehdellä oli aikoinaan sellainen ihan erillinen keskustelusivusto. Siellä oli parhaat keskustelut ajankohtaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Haapala varmaan moderoi sitä Iltasanomien kommentointia.
Kaikista pahimpia ovat ne viihdepalstan toimittajat, nina engvist ja kumppanit.
mä oon kirjoittanut ehkä kerran tai kaksi ja mulle tulee se " olet ryhmän iltis paras jäsen. " ei vissiin oikein löydy sellaisia kirjoittajia jotka saisivat viestinsä läpi.
no en toki ikinä laittaisi itselleni moista meriittiä.
Aloittaja tarkoittaa varmaan juttujen kommentointia, eihän se nyt mikään keskustelupalsta ole. Kukaan ei vissiin oikein tiedä, minkälaisia kommentteja sinne halutaan. Asialliset kommentit nyt kuitenkin jäävät julkaisematta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tarkoittaa varmaan juttujen kommentointia, eihän se nyt mikään keskustelupalsta ole. Kukaan ei vissiin oikein tiedä, minkälaisia kommentteja sinne halutaan. Asialliset kommentit nyt kuitenkin jäävät julkaisematta.
Aivan. Kommentointipalsta on se oikea nimi, sori.
Ihmetyttää kun samat nimimerkit saa useita kommentteja läpi yhdessä ketjussa ja useimmat ei pääse ääneen missään keskustelussa. Varmaan sp osoitteet ratkaisevat.
Onko siellä joku palsta tosiaan?