Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheellinen! Milloin luet kirjaa?

Vierailija
04.01.2020 |

En ole lukenut kahteen vuoteen yhtään kun työmatka nykyään niin lyhyt ettei ehdi kun avata se kirja niin johan olen perillä.
Kotona ei ole rauhaa lukea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat ihan pieniä luin nukkumaan käydessäni hetken. 

Nykyään lasten ollessa isompia luen esim. heitä treeneistä odottaessani sen lisäksi.

Äänikirjat ovat nykyisin loistavia. Voi kuunnella vaikka lenkillä, siivotessa , töihin mennessä jne.

Vierailija
2/7 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vapaapäivinä ehdi? Tai ennen nukkumaanmenoa?

Minä pidän ekaluokkalaisen lapseni kanssa usein lukuhetkiä. Kumpikin lukee omia kirjojaan ja samalla köllötellään hetki. Myös iltaisin tykkään lukea edes vähän. Nyt kun oli loma, niin luin keskellä päivääkin paljon. Kyllä muu perhe pärjää sen aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen kirjoja viikonloppuaamuina. Herään n. 6 t aiemmin kuin muu perhe. Iltaisin ehtii myös lukea. Kesäaikaan luen joskus myös autossa lasten harrastusten aikaan, yleensä tosin lenkkeilen. Ehdin kyllä lukea ihan niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
4/7 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan 1-2 kert. kuussa hotelliyön itselleni jotta saan olla yksin, lukea, katsoa tv:ta, syödä herkkuja..mitä ikinäkin. Mutta yksin ja rauhassa ilman että kukaan roikkuu ihossa ja sitten vielä nukkua hyvin ja syödä rauhassa hyvän aamiaisen.

Usein kirjan kanssa meneekin puoleen yöhön ja vastaavasti aamun nukun pitkäksi.

Kotona koiralenkeillä kuuntelen äänikirjoja.

Vierailija
5/7 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin lapsen nukahdettua, aamuisin ennen lapsen heräämistä, sillä välin kun lapsi katsoo Pikku Kakkosta.

Vierailija
6/7 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla nukkumaan mennessä.

Vierailija
7/7 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset koululaisia. Luen illalla ennen nukkumaanmenoa. Joinain iltoina luen lasten harrastusten aikaan autossa tai hallissa. Vapaapäivinä saatan lukea pitkin päivää.