Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinki on nykyään pelottava ja ankea paikka. En menisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
04.01.2020 |

Minulla on aina ollut pelko että joutuisin käymään uudestaan Helsinkiin. Ja pelkään että tuo taas tapahtuu tulevaisuudessa. Masentavan ruma kaupunki ja kaikkealla pelottavia jengejä ja n_stejä. Teinit näyttävät rikollisilta ja hyvin agressiivisilta. Minun kännykkääni yritettiin ryöstaa mutta onneksi sain sen takaisin poliisin avulla.

Jos ikinä enään joutuisin menemään Helsinkiin. Kuolisin.

Kommentit (82)

1/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Suomen kaupunki ei olisi ankea paitsi sen 2kk vuodessa?

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
2/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sinua haluta tänne. Win-win :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä... olen jo asunut pitkään ulkomailla ja lentojen välissä vietin joulun aatonaattona muutaman tunnin Helsingin keskustassa. Jos lunta olisi ollut, ehkä vaikutelmani kaupungista ei olisi ollut niin masentava. Likaista. Edes jouluvaloja ei paljoakaan näkynyt ikkunoissa ja tuskin nyt kaikki olivat lähteneet jouluksi pois kotoa. Asuin yli 10 vuotta kaupungissa kauan sitten eikä se silloinkaan kaupunkina sykähdyttänyt mutta nyt kyllä odotin vain että pääsin pois!

Vierailija
4/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Mikä Suomen kaupunki ei olisi ankea paitsi sen 2kk vuodessa?

Helsinki on ainoa paikka joka ei ole ankea. Olen ollut kaksi viikkoa sukuloimassa ja luoja, että on ikävä Helsinkiin! Onneksi huomenna pääsee kotiin.

Kuinka ihmiset voivat asua tällaisessa pimeydessä ja tyhjyydessä ja kaiken elämän ja ilon puutteessa? Sairastuisin varmasti masennukseen täällä. Ei ihme, että ihmisetkin täällä ovat ankeita ja vihaisia koko ajan.

Vierailija
5/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi jäin jouluna tänne maalle!

Maaseutu ja rakkaat sukulaiset täällä.

Ei tarvii ostaa kalliita hsl:n lippuja.

Vierailija
6/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella ei kyllä löydä viihtyisää paikkaa mistään.

Vierailija
7/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, Helsinki on nykyään luultavasti turvallisempi ja eläväisempi kuin koskaan historiansa aikana, ehkä kliinisyyteen saakka.

Tietysti talvella siellä nyt ei viihdy kukaan, mutta missä päin Suomea viihtyisi?

Vierailija
8/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kuolet satavarmasti Helsingistä riippumatta.

Vierailija
9/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöh, itse asun Espoossa ja mua ei saa stadiin ellei ole ihan pakko. Siellä ei ole mitään mitä kaipaisin. 

Vierailija
10/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten pysyä siellä Vantaalla.

Vierailija
11/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöh, itse asun Espoossa ja mua ei saa stadiin ellei ole ihan pakko. Siellä ei ole mitään mitä kaipaisin. 

Ja mitä Espoossa on?

Vierailija
12/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan Jakomäessä mutta Suomenlinna on ihan kiva. Miinus kiinalaiset.

Vierailija
13/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä Espoossa on?

Kaikki mitä tarvitsen:) Ja tilaa hengittää..

Vierailija
14/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata tulla. Siellä Kälviällä on paljon mukavampaa.

Vierailija
15/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämänkin aloituksen idea on? Eihän sinne Helsinkiin kenenkään ole pakko mennä jos ei halua.  Lentokenttäkin on Vantaalla. 

Vierailija
16/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin lapsellista taas, jos et tykkää helsingistä tai hyväjumalasentään kerrot neutraalisti että tykkäät asua toisessa kaupungissa v.ajukki alapeukuttajat ovat vauhdissa taas. Ihan oikeasti, ei teidän tarvitse alapeukuttaa joka helvetin asiaa mistä te ette tykkää tai ole samaa mieltä. Ei minua kiinnosta mitä mieltä joku palsta tyyppi on jos kerron ajatukseni ap:lle. Ikä taitaa olla taas joku 9-15 v. ja hesa hehkutus naurettavaa peukpeuk vaan. 

Vierailija
17/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvaloja on joka piolella. Missähän kävit, jos et nähnyt.

Huoh.

Vierailija
18/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koko lapsuuden töölöössä ja kampissa asuneena en enää koskaan halua Helsinkiin. Inhottaa, kun joutuu siellä töissä käymään. Mitä järkeä on asua siellä? Varsinkin keskustassa? Ymmärrärsin sen keskustassa asumisen silloin, kun joka viikonloppu kävin viihteellä, mutta nykyään +40v ikäisenä on ihana asua Keravalla!

Vierailija
19/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin koko lapsuuden töölöössä ja kampissa asuneena en enää koskaan halua Helsinkiin. Inhottaa, kun joutuu siellä töissä käymään. Mitä järkeä on asua siellä? Varsinkin keskustassa? Ymmärrärsin sen keskustassa asumisen silloin, kun joka viikonloppu kävin viihteellä, mutta nykyään +40v ikäisenä on ihana asua Keravalla!

No jos keskustasta puhutaan. Yleensä näissä ketjuissa on tarkoitus haukkua kaikkea Helsingissä sen enempää erittelemättä.

Itse asun Lauttasaaressa, ja menee joskus viikkoja, etten poistu täältä.

T. Eläkeläinen

Vierailija
20/82 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään stadissa asuneena olen havainnut, että epämääräinen väki pukeutuu yleensä huppareihin niin että huppua pidetään päässä. Vielä epämääräisemmät maastokuviohousut + huppari yhdistelmään.

mies