Tapailemani naisen outo viesti hämmentää.......mitä tämä nyt tarkoittaa?
Olemme tunteneet useamman vuoden ja vasta eilen oli seksiä ensimmäistä kertaa. Aktin jälkeen nainen päätti että lähtee samalta istumalta kotiinsa ja itse jäin nukkumaan. En sanonut naiselle mutta jäi hyväksikäytetty olo. Äsken nainen laittoi viestiä jossa kertoi että hän vuotaa verta ja ei ole kuukautisista kyse. Kauhuissani selasin nettiä etsien eri vaihtoehtoja mutta sanokaa nyt onko naisella sukupuolitauti joka on tarttunut muihin? Ennen meidän juttua on seurustellut useamman kanssa. Naisella oli alapäässä finnin näköisiä paukamia. Mitä nuo ovat? En halua tartuntaa ja käytimme kumia mutta pitäisikö minun silti mennä testeihin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ap minkä kooisesti olet varustettu? Jos iso niin voi olla paikat revenny.
Lämmiteltiin hyvin ja koostani ei voi johtua koska minulla on pieni, ei kuitenkaan mikään nysä katkarapu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Nainen 30v ja minä 32v. Miksi kysyt? Nainen on seksissä kokeneempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on ollut liian kuiva ja siksi on tullut verta.
Ei ollut kuiva ja sanoi itsekin että kostuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on uuteen suhteeseen liittyvä ongelma. Löysin ihanan miehen isolla työkalulla. Mies on ihanasti osannut opastaa minut anaaliseksin saloihin ja olen kovasti nauttinut siitä, ehkä liiankin paljon... Huomasin juuri käydessäni isolla-asialla että pökäleeni ovat järkyttävän kokoisia, ennen ne olivat naisellisia ja siroja ja nyt näyttävät kuin rekkamies olisi rykkäissyt pyttyyn patongin. Onko näillä asioilla jotain yhteyttä?
Harrastimme seksiä yhden kerran ja toista kertaa en halua. Emme harrastaneet kakkosta vaan ihan perinteistä yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen tämän asian nyt näin (voin tietenkin olla täysin väärässä): naisen mielestä sinä kävit yöllä päälle liian suoraviivaisesti ja rajusti, ehkä naisen tuntemuksista ja alkulämmittelyistä ym. piittaamatta. Nainen närkästyi, poistui siitä syystä saman tien, ja nyt joko valheellisesti tai ihan totuudenmukaisesti kertoo vuotavansa sinun rynkytyksesi seurauksena, jotta tajuaisit olleesi sika.
Molemmat halusimme seksiä yhtä paljon ja lämmittelimme kunnolla, nainen oli kostea ja toivoi rajumpaa seksiä mitä en itse halunnut. Nainen oli suoraviivaisempi ja ohjasi minua eikä toisinpäin.
Kuulostaa oudolta, sekä vuoto että syyttely ja etenkin syyttely.
Itselläni tulee joskus seksin aikana hieman verta, en tiedä miksi eikä asia häiritse koska sitä tulee vähän ja vain sen hetken eikä satu tms.
Vuoto kuulostaa siltä, että verta on tullut enemmänkin ja se on aika outoa, ellei sitten alkanut kuukautiset.
Takaapäin jos paukuttelee kohdunkaulan napukkaan, niin ei se välttämättä tarvi mitään mahtimelaa että alkaa verta tulemaan. Muuten kyllä en keksi kuin epäsäännölliset kuukautiset tai sitten jos hällä on kierukka, niin harvoin tuleva vuoto yllättää.
Ehkä luetun perusteella sanoisin valkoiseksi valheeksi ja poistui jonkin olennaisen syyn takia, mitä emme tiedä.
Ap minkä kooisesti olet varustettu? Jos iso niin voi olla paikat revenny.