Minkälainen on ollut veemäisin naapuri
Kommentit (8)
Sellainen kerrostalokyttääjä, joka myös metelöi. Minulla oli tällainen seinänaapuri. Tyyppi jaksoi viikonloppuisin metelöidä monta tuntia kerrallaan ja kytätä, kun lähdin tai tulin asuntooni. Pehmitin tyyppiä viemällä toisen kaiuttimen seinän viereen ja kuuntelemalla tuntikausia klassista musaa. Eräänä lauantaina reilun tunnin huilukonserton loppupuolella tyypiltä vihdoin paloivat käämit. Ensin kuului hirvittävä AIIIIIIIII! huuto, jonka jälkeen tyyppi lähti asunnostaan ovet paukkuen. Tajusi sitten parin kuukauden päästä muuttaa perheineen pois.
Joku metrin mittainen amis-jonne lippalakkeineen. Sellainen tyypillinen syrjäytynyt työtön joka käy pakosta välillä kursseilla, ajelee amisbiilillään joka paikkaan, muuten makaa kotona pelaa ja soittaa surkeaa musaa, ei näköalaa tulevaisuudesta eikä haluaja muuttaa työn tai naisten perässä maailmalle, vaikka mikään ei sido. Muutama samanlainen kaveri, olisiko homoja.
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa ja minä itse. Teen naapurien elämästä helvetin jos ei ne ole kunnolla.
Minulla on sama juttu, olen lisäksi hyvin ovela, junailen asiat aina oman tahtoni mukaan. Nuo naapurit luulevat saaneensa tahtonsa läpi, kun oikeasti minä järjestän asiat niin, että tahtoni toteutuu.
Minua kuulema hiukan pelätään. Ei haittaa, pysyvämpää nöyrinä.
Pieni rivitaloyhtiö.
Möi pyörävarastosta naapureiden polkupyöriä ym. tavaraa. Tyhjenteli yön hiljaisina tunteina kavereittensa kanssa parkkipaikalla autojen peräkonteista tavaroita, ja veivät niitä kaverinsa kämpille. (Poliisi löysi ne sieltä, käydessään siellä muissa asioissa.) Pakkasi lähtiessään muuttokuormaansa muutamia naapurureiden tavaroita. (Niiden omistaja kerkesi onneksi huomata ajoissa, ja otti omansa pois.) Jätti lähtiessään isoja huonekaluja ja muutakin rojua rappukäytävään ja pihalle, ja irrotti rappukäytävän seinästä vesikiertoisen keskuslämmityspatterin. (Onneksi vesiputki ei kerennyt irrota ennen kuin vika huomattiin.)
Näkee taas millaisia hulluja liikkuu vapaalla jalalla.
Nykyinen seinänaapuri. Paiskoo ulko-oveaan joka kerta kun kulkee rappuun tai asuntoonsa.
Ei se muuten haittaisi,mutta kun tätä oven paiskomista tapahtuu vielä klo 01 yöllä. Ja ennen aamu 6 alkaa taas. Tätä jatkunut 4kk. Mulla uniongelmia muutenkin,niin alan oleen aika loppu. Ei auta nätisti sanominen,ei huutaminen eikä isännöitsijälle sanominen. Huoh..
Ja jos joku ei tajunnut niin tosiaan kerrostalo kyseessä.
Yks helvetin lehemä joka leikkii välittävää kivaa ihmistä ja puhuu selän takana kaikenlaista paskaa minusta. Kerran kuulin kun pyykkituvan ovi oli auki ja hän puhui minusta inhottavasti ja naureskeli.
Rivitalossa ja minä itse. Teen naapurien elämästä helvetin jos ei ne ole kunnolla.