Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50- ja 60-luvulla syntyneiden henkinen ero

Vierailija
04.01.2020 |

Itse olen syntynyt 60-luvun puolessa välissä. Minulla on muutama 50-luvun lopulla syntynyt ystävä, ja minusta meidän henkinen eromme on paljon suurempi kuin tuo 6 vuotta. Tarkoitan yleistä suhtautumista elämään, musiikkimakua, sisustusmakua, avarakatseisuutta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onkohan minua vajaat 10 vuotta nuoremmilla samat ajatukset minusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syntynyt -62 ja mun kaveri -57. Välillä tuntuu tosiaan että ollaan ikämme puolesta kaukana toisistamme, vaikka eroa vain 5v.

Vierailija
2/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havainnut saman. Mistähän tämä johtuu? Onko lapsuus ollut niin erilaista 60-luvulla ja 70-luvulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oikeassa. Aivan valtava ero 50- ja 60- luvulla syntyneiden välillä, 60 - ja 70- luvuilla syntyneiden välinen ero on paljon pienempi tai sitä ei huomaa.

Vierailija
4/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on syntynyt 50-luvulla ja minä 60-luvulla enkä mä mitään merkittäviä eroja huomaa. Musiikkimakukin on sama. Hämmästytään joskus, kun sattumalta törmätään samoilla keikoilla.

Vierailija
5/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on syntynyt -52 ja minä -69, on kyllä paljon eroa elämäntavoissa ja arvoissa. Äidin lapsuudessa oli vielä sodan vaikutuksesta aika niukkaa ja kävi vaan kansakoulun. Minulla oli jo peruskoulu eikä sodasta enää mitään erityisempää vaikutusta.