Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50- ja 60-luvulla syntyneiden henkinen ero

Vierailija
04.01.2020 |

Itse olen syntynyt 60-luvun puolessa välissä. Minulla on muutama 50-luvun lopulla syntynyt ystävä, ja minusta meidän henkinen eromme on paljon suurempi kuin tuo 6 vuotta. Tarkoitan yleistä suhtautumista elämään, musiikkimakua, sisustusmakua, avarakatseisuutta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onkohan minua vajaat 10 vuotta nuoremmilla samat ajatukset minusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syntynyt -62 ja mun kaveri -57. Välillä tuntuu tosiaan että ollaan ikämme puolesta kaukana toisistamme, vaikka eroa vain 5v.

Vierailija
2/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havainnut saman. Mistähän tämä johtuu? Onko lapsuus ollut niin erilaista 60-luvulla ja 70-luvulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oikeassa. Aivan valtava ero 50- ja 60- luvulla syntyneiden välillä, 60 - ja 70- luvuilla syntyneiden välinen ero on paljon pienempi tai sitä ei huomaa.

Vierailija
4/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on syntynyt 50-luvulla ja minä 60-luvulla enkä mä mitään merkittäviä eroja huomaa. Musiikkimakukin on sama. Hämmästytään joskus, kun sattumalta törmätään samoilla keikoilla.

Vierailija
5/5 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on syntynyt -52 ja minä -69, on kyllä paljon eroa elämäntavoissa ja arvoissa. Äidin lapsuudessa oli vielä sodan vaikutuksesta aika niukkaa ja kävi vaan kansakoulun. Minulla oli jo peruskoulu eikä sodasta enää mitään erityisempää vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi