Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyttäättekö uusia aloituksia, jotta pääsisitte heittämään jonkun terävän kommentin ja saisitte ihastella mahdollista ylänuolien suunnatonta määrää?

Vierailija
04.01.2020 |

Kuka on niin wt?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne provosoitumaan. Koska pidän tätä valehtelijoiden klubina, mulle aivan sama.

Vierailija
22/36 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle alapeukut on aivan yhtä arvokkaita. Ehkä jopa hieman arvokkaampia.

Tuossa on muuten perää. Yllättävän monesti tosiasiat saa alapeukkuja. Mistä lie se kertoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne(omasta mielestään)"nasevien" kommenttien kirjoittavat saavat elinvoimansa juuri alapeukuista. Liikaa määrä yläpeukkuja saavat heidät tuntemaan epäonnistuneensa provoisoimisessansa, Joten se pakottaa pistämään seuraavan viestin vielä vähän enemmän överiksi.

Vierailija
24/36 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi paljon nuolia seuraamaan, kun aloitus ja ketju on poissa.

Vierailija
25/36 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi paljon nuolia seuraamaan, kun aloitus ja ketju on poissa.

Joo varsinkin kun on mielenkiintoinen aloitus niin suuri vaara että katoaa. Huumori aloitukset katoaa 99 % varmuudella.

Vierailija
26/36 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne(omasta mielestään)"nasevien" kommenttien kirjoittavat saavat elinvoimansa juuri alapeukuista. Liikaa määrä yläpeukkuja saavat heidät tuntemaan epäonnistuneensa provoisoimisessansa, Joten se pakottaa pistämään seuraavan viestin vielä vähän enemmän överiksi.

Älä höpötä enkä kommentoi peukkujen toivossa. Naseva kommenttini arjen toistuviin ärsytyksiin on kieltämättä saanut paljon enemmän yläpeukkuja kuin olisin voinut kuvitella. Viimeksi kun katsoin niitä oli 1,7k.

Vierailija
28/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä ainakin kyttää,että pääsee heti tuoreeltaan näpäyttämään kirjoitusvirheistä. Voi,että kun ärsyttää kun avaat jonkun mielenkiintoisen näköisen keskustelun jonka ensimmäiset vastaukset ovatkin vai naljailuja jostain wt asiasta tai nalkutusta kirjoitusvirheistä .

Vierailija
29/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin alapeukuttaminen täysin asiallisiin vastauksiin on jotain aivan järjetöntä. Ja niitä on monia, ei vain pari..tuntuu että tänne on palkattu joku provosoiva ryhmä tai jotain. 

Vastauksesi oli epäasiallinen ja typerä. Ole mielummin vastaamatta.

Minusta tuo vastaus oli aivan asiallinen eikä millään lailla typerä. Olen itse aika lailla samaa mieltä. Sen sijaan sinun kommenttiasi en pidä asiallisena.

Vierailija
30/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne kommentoimaan ihan vaan sen vuoksi, että saisin mahdollisimman paljon yläpeukkuja. Olenkin saanut niitä todella paljon. Mitenhän nyt käy?

Vierailija
31/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä ainakin kyttää,että pääsee heti tuoreeltaan näpäyttämään kirjoitusvirheistä. Voi,että kun ärsyttää kun avaat jonkun mielenkiintoisen näköisen keskustelun jonka ensimmäiset vastaukset ovatkin vai naljailuja jostain wt asiasta tai nalkutusta kirjoitusvirheistä .

Niiden kirjoitusvirhe sheriffien jutut voi dissata olemattomaan arvoonsa. Blaa, blaa possessiiviproteiinin suffensiivi muoto ja adjektiivi tai mikä lie adventti ennen objektia.

Vierailija
32/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeastaan vain hyvä, että nämä ilkeät ja pahansuovat ihmiset pitävät katseen luurissa ja trollaavat joutavaa keskustelupalstaa. Näin he pysyvät pois normaalien ihmisten elämää pilaamasta.

Vierailija
33/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin alapeukuttaminen täysin asiallisiin vastauksiin on jotain aivan järjetöntä. Ja niitä on monia, ei vain pari..tuntuu että tänne on palkattu joku provosoiva ryhmä tai jotain. 

No, ehkä silloin ei kannata kirjoitella ollenkaan, jos loukkaantuu saamistaan alapeukuista.

Eihän siinä suurimmaksi osaksi ole loukkaantumisesta kyse ihmetyksestä että millaisia nämä ihmiset on jotka näitä alapeukkuja jakelee neutraaleihinkin kirjoituksiin.

Sitä alapeukuttajien tyhmyyttähän siinä eniten jahkoo, ja miten alapeukuttajalla menee noin muuten.

Vierailija
34/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäni on niin paljon ikäviä asioita meneillään, että tulen tänne nollaamaan pääni. Kun olen vastaukseni kirjoittanut en palaa enää tutkimaan onko siihen joku kommentoinut tai saanut peukutuksia. Tai ei, nyt huijaan, yhden kurjan asian täällä kerroin ja siihen palasin katsomaan löytyykö täältä inhimillistä väkeä. Kyllä löytyy! Se oli minulle todella iso asia saada niin paljon myötätuntoa. Juuri sinä päivänä olin tavallista masentuneempi.

Vierailija
35/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä silloin ei kannata kirjoitella ollenkaan, jos loukkaantuu saamistaan alapeukuista.

Eihän siinä suurimmaksi osaksi ole loukkaantumisesta kyse ihmetyksestä että millaisia nämä ihmiset on jotka näitä alapeukkuja jakelee neutraaleihinkin kirjoituksiin.

Sitä alapeukuttajien tyhmyyttähän siinä eniten jahkoo, ja miten alapeukuttajalla menee noin muuten.

Kyllä minua ihmetyttävät paljon enemmän alapeukuista valittajat kuin alapeukuttajat. Alapeukkuhan tarkoittaa, että on eri mieltä. Kuinka neutraaleja viestejä oikein kirjoittelet, jos niistä ei mielestäsi kellään voi olla mitään mielipidettä??

Vierailija
36/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen tänne provosoitumaan. Koska pidän tätä valehtelijoiden klubina, mulle aivan sama.

Kaikkihan me puhutaan aina totta netissä. :D Sulla on pieni ristiriita tuossa mitä sanot. Sulle on ihan sama ja silti provosoidut. Sori mutta sehän pitäs olla jompikumpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän