Mies halusi naimisiin mutta asiasta ei puhu
Olen yrittänyt lyödä päivää lukkoo ja muutenkin suunnitellut häitä.
mies ei osallistu/sano mielipidettä.. paristi sanoi että on meillä aikaa...
vähän jo epäilen,että katuu..
Mites, odotanko että mies osallistuu vai laitanko kutsut ja varmaanko kirkon ja ilmoitan miehelle päivän milloin oltava paikalla..
Vituttaa
Kommentit (9)
Ei se halua naimisiin, sano vaan niin koska halusit sen kuulla. Nyt välttelee asiaa.
Älä nyt ainakaan rupee mitään kirkkoja ja kutsuja järjesteleen jos miestä ei tuon enempää nappaa. Mikä kiire sulla on naimisiin?
Ei hän halua naimisiin vielä. Odota ,jos on sen arvoinen. Sen huuma-aika on loppunut jo. Saanut sinua tarpeeksi ja mielessä on uusi vako.
Ei minulla ole kiire. Olemme olleet 9 vuotta yhdessä ja mies sanoi että haluaa naimisiin 2020 ja toki innostuin asiasta,mutta nyt asiasta ei puhu ollenkaan.
Viimeksi sanoi kun aloin puhumaan häistä,niin tokas ”joko taas”
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole kiire. Olemme olleet 9 vuotta yhdessä ja mies sanoi että haluaa naimisiin 2020 ja toki innostuin asiasta,mutta nyt asiasta ei puhu ollenkaan.
Viimeksi sanoi kun aloin puhumaan häistä,niin tokas ”joko taas”
Heh heh. Mies sanoi 2011, että haluaa naimisiin v. 2020. Klassista.
Eli koko vuosi aikaa, hyvä että tammikuu vasta alkanut. Älä ainakaan touhota/jankuta asiasta. Se vie mieheltä lopunkin innon. Ehkä se vaatii sen oman aikansa.
Tärkein kysymys: miksi haluat itse naimisiin? Mikä muka muuttuisi?
Nimim. been there, done that.
Tässähän on jo melkein ainesta Satuhäät-ohjelmaan :D
Komppaan edellisiä kommentoijia, että älä painosta miestä, jos into hänellä ei ole tuon suurempaa.
Pakottamalla tai jankuttamalla asiasta aiheutat enemmän vastarintaa. Omin päin en lähtisi varailemaan kirkkoa tms.
Ei tule puhumaan mistään muustakaan tulevaisuudessa. Erotkaa nyt.