Nainen! Millaista naista katsot että "Wau - onpa komea nainen" ?
Eroaako suhtautumisesi eri tyyppisesti kauniisiin naisiin?
Esim vaikka nyt Susanna Penttilä-tyyppinen pieni ja siro , seksikäs ja naisellinen VS. joku minttu räikkönen - pitkä, "elegantti" ? Katsotko näistä toista halveksuen ja toisesta tykkäät? :D
Millaisia naisia itse ihailet??
Musta tuntuu usein että naiset ihailee vähän miehekkäitä naisia. Isokokoisia, kenties ei paljoa muotoja, androgyynejä... Sellaisia, joista miehet ajattelee taas aika neutraalisti. Sitten jos on esim. tollanen Susanna Penttilämäinen, niin naiset nyrpistelee nokkaansa ja sanoo että se on tyrkky.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on sanottu komeaksi naiseksi. Olen pitkä ja rintava eli isokokoinen kuitenkin hyvännäköinen.
Epäilen että kuvailemasi perusteella oli kyse sarkastisesti sanottu. Tuo yhdistelmä ei yleensä silmiä hivele.
Ei ollut sarkasmia. Komea ei mielestäni ole imarteleva adjektiivi, mutta minkä sille voi jos muut näkevät minut nimenomaan komeana naisena.
Niinhän SÄ luulet.
Urheilun puolelle yleensä menee. Siis hoikka, lihaksikas - uimarit, koripalloilijat esimerkiksi. Tummahko ihonväri plussaa.
Sellaiset naiset joilla on oma näyttävä tyyli ja kantavat itsensä ryhdikkäästi kiinnittävät huomioni. Jos näen naisen joka on hyvin kaunis mutta muuten tavanomainen, ei se herätä sen suurempaa ihmetystä. Usein se karisma tosin tulee juuri siitä pituudesta, kai se lisää näyttävyyttä.