Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen on ihastunut mieheeni

Wtf
04.01.2020 |

Mikä tätä maailmaa vaivaa? Sulhaseni on alkanut saamaan puheluita (olen ollut joskus autossa kuulemassa , kun puhelu on ollut kaiuttimellla) eräältä tutuntutulta naiselta.

"Moooi. Aattelin vaan soittaa, joo, koska oon susta tosi kiinnostunut ja ajattelin että voitaisko ehkä joskus nähdä, köydä kahvilla tai jotain? Ois ihana tutustua"

Mies sitten ihan asiallisena vastaa että "Kiitos ei, olen varattu. Minua ei kiinnosta"

Niin nainen jatkaa "edes kahvit? Voisin tulla joskus käymään, sullahan on se [laitatähänjokuharvinainenkokolähitienoontietämäautomerkki] , haluaisin nähdä sen. Voisitko esitellä sen toimintaa?"

Ja mies vastaa että "Ei, en ole kiinnostunut".

Tämän jälkeen naiselta on tullut tekstiviestejä "Olet söpö! Nähtäiskö kuitenkin?"
"Oletko varma ettet halua tavata?"
"Olen sinkku. Voitaisiin nähdä koska vaan"
"Haluaisin nähdä sun auton"

jne. Mieheni on vähän ihmeissään, että mikähän juttu tämä oikeasti on. Jotain pilaa, hän epäilee.

Mikä on teidän arvionne? Eikö nainen ymmärrä? Hän on siis vast ikään sinkkuuntunut kahden alle kouluikäisen lapsen yh. Ja tietää kyllä, että mies on varattu (asumme yhdesdä ja olemme menossa kesällä naimisiin). Hän on ihan ns. normaalissa työssä eikä vaikuta muuten hullulta, siis yhteisten tuttujemme mukaan ainakaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään mies ole sinun omaisuuttasi joten hölmöä puhua "miehestäni". Sen sijaan joku nainen on ihastunut samaan mieheen kuin sinä ja mitä sitten? Meinaatko tosiaan, että mies ei itse tiedä kenen kanssa haluaa olla? Vai kenties sitä, ettei mies ole kykenevä tekemään omaa elämäänsä koskevia päätöksiä? Ja jos mies ei halua (enää) olla kanssasi niin sinun on se vain hyväksyttävä. Se ole "jonkun naisen" eikä kenenkään muunkaan syytä.

FYI, kukaan jaksa lukea tuollaista romaania.

On yleinen tapa puhua minun miehestäni, minun vaimostani, sulhasestani, morsiamestani, puolisostani.

Sitten on näitä ap:n kuvaamia rajattomia tapauksia, jotka kuvittelevat voivansa "ottaa" kenet tahansa, oli tämä parisuhteessa tai ei.

Kyllä ap:n ja hänen sulhonsa suhde on vakava, jos ovat päättäneet mennä naimisiin. On siis hyvin sopivaa puhua miehestään, kun tarkoittaa henkilöä, jonka kanssa on sopinut jakavansa elämänsä.

Vierailija
22/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Miksi taivaan tähden keksisin tällaista?

Ehdotin itse asiassa, että kutsutaan nainen käymään, keitetään ne kahvit jne ja rupatellaan vaikka tulevista häistämme.

Päämäärätietoiselta se nainen kyllä vaikuttaa, mutta mielestäni jotenkin mt-ongelmaiselta. On vaan herännyt sellainen tunne, että tätäkö tämä maailman meno on, että viis veisataan toisten liitoista tai siitä, että on varattu.

Mielestäni on siis ihan ok kertoa kiinnostuksestaan, mutta pitäisi myös ymmärtää, että ei on ei. Se jankkaaminen on minusta kunnioituksen puutetta miestä kohtaan. Ajattelin myös, että jos hän tietää että olemme kihloissa, hän ajattelee tämän olevan viimeinen mahdollisuus saada kyseinen mies.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvioni on, että keksit koko jutun. Haluat vain kertoa saaneeksi oikean löydön, jota muutkin haluavat. Jos on totta, ei ko. nainen ole henkisesti tasapainossa, joten hänen numeronsa kannattaa estää. Jos mies ei sitä tee, niin...

Ei välttämättä. Miehelläni naispuolinen tuttava yritti aikoinaan kaikkensa, jotta olisi saanut mieheni luokseen milloin milläkin verukkeella, jopa matkoille pyysi niin, että mieheni olisi päässyt mukaan ilmaiseksi.

Yhden kerran pyysi läheiseen paikkaan, ja naivina mieheni luuli kutsun koskevan meitä molempia. Kun sitten ilmestyi me paikalle pariskuntana, niin nainen puhui vain miehelleni ja ignoorasi minut täysin. Jos jotain sanoin osallistuakseni keskusteluun, niin katsoi vain muualle eikä vastannut. Sitten vaihtoi puheenaihetta, puhuen tietty vain miehelleni.

Tätä rataa jatkui, kunnes nainen löysi itselleen puolison. Joskus vähän jännittää, että jos eroavat, niin alkaako taas mieheni liehittely.

Minäkin mietin, että en ainakaan itse osaa estää eikä sellainen kuulu elämänfilosofiaani. Minusta munat omistava nainen/mies ei estämällä asioita ratkaise, vaan ihan puheella tai naureskelemalla, jos puhe ei auta.

Tuohon on jo aika lähellä ahdistelua.

Itse sanoisin jahtaajalle suoraan ja tarvittaessa rumasti mielipiteeni. Ap:n mieskin voisi osoittaa vähän selkärankaa, eikä myötäillä ahdistelijaa niin, että se olemassa oleva suhde alkaa vaarantua. Ainakin hyvin loukkaavaa ap:ta kohtaan, jos mies ei saa tyrkättyä soittelijalle luuta kurkkuun.

Vierailija
24/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kirjoitettu teinin höpöstoori. Meni kaakaot nenään tossa "voitko esitellä sun fordin toimintoja" -kohdassa, koska edes jälkeenjäänyt nainen ei puhu moista.

Vierailija
25/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin itse asiassa, että kutsutaan nainen käymään, keitetään ne kahvit jne ja rupatellaan vaikka tulevista häistämme.

Päämäärätietoiselta se nainen kyllä vaikuttaa, mutta mielestäni jotenkin mt-ongelmaiselta. On vaan herännyt sellainen tunne, että tätäkö tämä maailman meno on, että viis veisataan toisten liitoista tai siitä, että on varattu.

Mielestäni on siis ihan ok kertoa kiinnostuksestaan, mutta pitäisi myös ymmärtää, että ei on ei. Se jankkaaminen on minusta kunnioituksen puutetta miestä kohtaan. Ajattelin myös, että jos hän tietää että olemme kihloissa, hän ajattelee tämän olevan viimeinen mahdollisuus saada kyseinen mies.

Ap.

Parempi olla päästämättä elämäänsä. Tyyppi voi käsittää sen rohkaisuna.

Vierailija
26/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita. Meille lähetti joku nainen aikanaan pitsistringinsä! Ei kyllä tultu tarkastaneeksi oliko ne käytetyt vai ei. Sekopäitä riittää aina, enemmän minuakin kiinnostaa miksei miehesi osaa estää numeroa, vai onko jo estänyt. Meillä mies on ratkaissut asian niin että oma yksityinen numeronsa on salainen ja työn kautta tulevat screenaa jo assari. Someja miehellä ei ole.

Vierailija
27/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ap et vastannut mitään useisiin kommentteihin, joissa kysyttiin, mikisi miehesi ei laittanut estoa? Vai provoatko vain sittenkin.

Vierailija
28/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ap v*ittumainen mies. Siis kuuteluttaa sinulla useita! tuollaisia puheluita ilman, että laittaa estoa. JSS.

Vierailija
29/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole estänyt jo, niin eiköhän se mieskin tykkää touhusta.

Vierailija
30/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää estää naisen puhelut, onko eukot niin mustiksia että määräävät kenen numerosta soitto tulee. Sehän on sitten eriasia jos mies itse omasta halustaan estää numeron.

Ap tarina kuulosti aikapaljon omakohtaiselta, paitsi että mä olen se toinen nainen. Laittelin miehelle ja laitan vieläkin viestiä ja nähdään. Ensimmäisten viestien jälkeen olin vähän aikaa estoissa, koska vaimo niin vaati. Flirttiä ja kiinnostusta se ei poistanut. Enemmänkin mua nolottaa se keimailu jopa vaimon nähden, minä kun näet en ala suhteeseen toisena naisena, vaikka vahva kiinnostus on puolin toisin.

Jos siis miehesi oikeasti ei halua olla tämän naisen kanssa tekemisissä, hän estää tämän itse. Ja ei soittele sulle kaiuttumesta hänen juttujaan, vaan jättää niihin aina vastaamatta.

Vierailija
31/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan noita. Meille lähetti joku nainen aikanaan pitsistringinsä! Ei kyllä tultu tarkastaneeksi oliko ne käytetyt vai ei. Sekopäitä riittää aina, enemmän minuakin kiinnostaa miksei miehesi osaa estää numeroa, vai onko jo estänyt. Meillä mies on ratkaissut asian niin että oma yksityinen numeronsa on salainen ja työn kautta tulevat screenaa jo assari. Someja miehellä ei ole.

Miehellä ollut salasuhde. Lupaillut jättää vaimonsa ja jahkailuun suuttunut toinen nainen on päättänyt kostaa.

Vierailija
32/32 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua vaivaa? Yhden naisen käytoksen perusteella kyselet, että mikä tätä maailmaa vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi