Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstatrollaus synnynnäinen ominaisuus, vai kasvuympäristöstä johtuva poikkeama?

Vierailija
04.01.2020 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sen parhaiten tietää...

Vierailija
2/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnynnäinen. Ei tarvi paljon olla pielessä, mutta jos se kaikki on päässä... 🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla synnynnäinen kun silloin kun synnyin ei ollut nettiä :p

Vierailija
4/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taas niin mieleni ilahutin kun aihe vapaalla joku vihjasi autistiksi!

Vierailija
5/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on vain hauska harrastus.

Vierailija
6/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Esim autismin kirjo yhdistyy luonnevikaan. Vaikeimmin autettavia päävikoja ikinä. Nuo jampat on vetäneet lyhimmän tikun.

Vaasalaisen kiusaamisen malliesimerkki meillä tässä. Heikompia ja sairaita potkitaan holtittomasti.

Vierailija
7/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä taas niin mieleni ilahutin kun aihe vapaalla joku vihjasi autistiksi!

Mietipä perus autistista jantteria jolla luonnevika. Ei osaa tulkita ihmisiä ja näiden motiiveja edes sinne päin. Suuttuu omista pieleen menneistä tulkinnoistaan. Jaksaa jankuttaa vaikka kymmenen vuotta yhtä ja samaa lausetta 12 h päivässä. Ei mitään kykyä analysoida myöskään itseään ja kaikki on aina muiden syy. Huh huh!

Vierailija
8/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Esim autismin kirjo yhdistyy luonnevikaan. Vaikeimmin autettavia päävikoja ikinä. Nuo jampat on vetäneet lyhimmän tikun.

No sulla on kyl vielä joku tosi paljon isompi asia pielessä! Kiusaat erilaisuudesta?

Vierailija
9/9 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulla on kyl vielä joku tosi paljon isompi asia pielessä! Kiusaat erilaisuudesta?

Kiinnostaisi tietää oletko joskus vaahdonnut sananvapaudesta ja oikeudesta sanoa totuus? Tuntuu olevan palstan trollimiehille sydämen asia paitsi silloin kun ovat itse vastaanottavassa päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi