Valkoinen sisustus -- miksi se on mammoille niin kova pala?
Miksi pääasiassa valkoinen sisustus aiheuttaa tämän palstan naisoletetuissa niin suurta raivoa?
Kommentit (25)
Aiheuttaa ehkä joissain.
Sinulle elämä on varmasti haastavaa, kun yhdestä tai kahdesta kommentista kehität kriisin.
Pahoitteluni ja parempaa vointia.
Meillä on pääosin valkoista. T mamma
Joutuu uusimaan kaiken. Harvalla varaa ja hyvä niin, sillä onhan tuo tuomittavaa ylikulutusta.
Säälittävää, jos elämä pyörii "tämän palstan" varassa. Mene ulkoilemaan metsään, hengitä syvään ja katsele vähän ympärillesi. Helpottaa ahdistusta, eikä tarvi tehtailla noita tämän palstan mammat -aloituksia. Tsemppiä, kyllä se siitä.
Se on vaan niin tylsä. Yleensä Suomessa se tarkoittaa maalarinvalkoisia seiniä ja kaikki muukin perusvalkoista.
Valkoisella on kymmeniä sävyjä joita yhdistelemällä voi saada erilaisia vaikutelmia ainaan. No, dilti en pidä niistäkään ilman tehostevärejä
Johtuu varmaankin siitä kun tuo on ollut viimeisen kymmenen vuotta trendinä ja tuo trendi on otettu niin monessa asunnossa sisustamista ohjaavaksi ideaksi. Usein vaaleat asunnot ovat täysin persoonattomia, eikä niissä ole kodikasta tunnelmaa.
Eli vähän sama juttu kuin 90-luvun sisustuksen kauhistelu. Ei vaan tunnu (enää) miellyttävälle.
Miksi ap:ta ärsyttää, jos jotkut randomit mammat eivät tykkää valkoisesta sisustuksesta? Makuja on monia. Jos itse tykkäät, niin toteuta. Vai tarvitsetko muiden hyväksynnän sisustuksellesi?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, jos elämä pyörii "tämän palstan" varassa. Mene ulkoilemaan metsään, hengitä syvään ja katsele vähän ympärillesi. Helpottaa ahdistusta, eikä tarvi tehtailla noita tämän palstan mammat -aloituksia. Tsemppiä, kyllä se siitä.
Voiko oikeastaan enempää kliseitä ladata yhteen viestiin? -ohis
Ei ole kova pala vaan äärimmäisen tylsää...
Eikö se ole ollut vuosikausia muotia? Varmaan yleisimpiä sisustustyylejä. Tuskin näin suurella palstalla kaikki sitä vastustavat.
Ei häiritse toisten valkoinen sisustus mutta itse en tykkää.
Tällä palstalla kaikki tuntuu olevan kova pala, menevän tunteisiin, osuvan maaliin tai aiheuttavan valtavaa raivoa, jos jostain on eri mieltä. Ohhoijaa.
Se ei ole ollut muotia ainoastaan 10 vuotta - vaan 90-luvun lopulta lähtien. Ja niin nähty. Riittää. Ei enää. Pliiiiis.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ollut vuosikausia muotia? Varmaan yleisimpiä sisustustyylejä. Tuskin näin suurella palstalla kaikki sitä vastustavat.
Ei se nyt oikeastaan enää 10 vuoteen ole ollut muotia, mutta miksi sisustuksen pitäisi olla muotia? Joka vuosi tule ainakin kerran uutta muotia olevat kaakelilaatat, joka vuosi pitäisi kylpyhuonekin remontoida uudestaan, jos oikein muodissa haluaa pysyä.
Ja sen valkoisen sisustuksen ja värikkäiden mustalaisröyhelötyynyillä täytetyn kodin välillä on vielä aika monta muutakin vaihtoehtoa.
Ja sitten on vielä ne, jotka eivät välitä vähääkään, miltä koti näyttää, ja suotakoon se heille.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta säälittävää on olettaa jotakin ja sitten käyttää tätä lyömäaseena. Suosittelisin että menet metsään kävelemään ja hengittelmään. Tämä helpottaa ahdistusta, eikä tarvitse vetää nutturaa ihan niin kireälle, kun joku kritisoi mammoja kollektiivina. Kun mitä ilmeisimmin sinunkin elämä pyörii tämän palstan varassa, niin otappa omista neuvoista koppi, se ei mammoille ole tosin kovinkaan helppoa, mutta kannattaa yrittää.
Eihän se raivostuta, minä vaan en sisusta muodin mukaan, tykkään väreistä.
Itse on vaan tykkää valkoisesta sisustuksesta. Olen väri-ihmisiä. Retrokin miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt oikeastaan enää 10 vuoteen ole ollut muotia, mutta miksi sisustuksen pitäisi olla muotia? Joka vuosi tule ainakin kerran uutta muotia olevat kaakelilaatat, joka vuosi pitäisi kylpyhuonekin remontoida uudestaan, jos oikein muodissa haluaa pysyä.
Ja sen valkoisen sisustuksen ja värikkäiden mustalaisröyhelötyynyillä täytetyn kodin välillä on vielä aika monta muutakin vaihtoehtoa.
Ja sitten on vielä ne, jotka eivät välitä vähääkään, miltä koti näyttää, ja suotakoon se heille.
Suuremmat trendit vaihtelevat mielestäni noin 10 vuoden välein. En tarkoita sitä että asunto pitäisi viilata uuteen uskoon kerran kymmenessä vuodessa, vaan sitä että asunnon sisustus rupeaa tuon jälkeen helposti näyttämään ulkopuolisen silmissä vanhalle. Tämän pystyy havaitsemaan selaamalla asuntojen myynti-ilmoituksista.
Olen kyllä sinun kanssasi eri mieltä valkoisen trendikkyydestä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Nythän lattiavalmistajatkin rupeavat suomessa vasta varovaisesti esittelemään myös muita kuin vaaleasävyisiä lattioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta säälittävää on olettaa jotakin ja sitten käyttää tätä lyömäaseena. Suosittelisin että menet metsään kävelemään ja hengittelmään. Tämä helpottaa ahdistusta, eikä tarvitse vetää nutturaa ihan niin kireälle, kun joku kritisoi mammoja kollektiivina. Kun mitä ilmeisimmin sinunkin elämä pyörii tämän palstan varassa, niin otappa omista neuvoista koppi, se ei mammoille ole tosin kovinkaan helppoa, mutta kannattaa yrittää.
Heh, menikö tunteisiin? Käyn joka päivä metsässä monta kertaa. Kohta menen taas koiran kanssa, eikä ahdista mikään. Btw, en ole mamma.
Kliinisessä valkoisessa kodissa ei pääse toteittamaan kuukausittaista pesimisviettiä.
Mustalaismummomaisessa koristetyynyjen ja irtoroinan täyttämässä sekasotkussa on enemmän siirreltävää ja "sisustettavaa", silloin kun harakkaemomainen pöyhimistarve ottaa vallan.