Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kiusattua on palstalaiset ajaneet itsa riin?

Vierailija
03.01.2020 |

En ole ollut palstalla kauaa, mutta tällaisia juttuja kuulee, niin montako?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun he eivät sattuneista syistä ole täällä kertomassa.

Vierailija
2/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan useampia kiltti miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi AV-mamma kertoi mulle tehneensä itsarin viime torstaina.

Vierailija
4/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarpeeksi monta, kun niitä riittää vielä tännekin valittamaan.

Vierailija
5/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It sari, tuo tietokoneaddiktoitunut moniosaaja...

Todellisesti, ei kukaan tiedä toisen pään sisällöstä.

Jos on ongelmaa niin työskentelee sen poistamiseksi. Omalla kohdallaan.

Elämä opettaa tai sitten ei.

Vierailija
6/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan vaikeaa masennusta ja monesti olo on mennyt erittäin huonoksi täällä vierailun jälkeen. Tuntikausien itkemistä jne.

Vierailija
7/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan vaikeaa masennusta ja monesti olo on mennyt erittäin huonoksi täällä vierailun jälkeen. Tuntikausien itkemistä jne.

Täällä käymisen lopettaminen auttaa masennukseen. Valitettavasti olen itse vissiin niin masokistinen, että en osaa lopettaa. Tuntuu, että kai minulla vaan kuuluu olla kurja olla.

T. Toinen masentunut

Vierailija
8/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis kiusaat itseäsi? Moniin tiettyyn harrastukseen keskittyvissä ryhmissä on positiivisempi meininki. Sun vaan pitää löytää se sinulle sopiva juttu. Jos nuppi leviää näistä provoajista ja trolleista niin tämä ei tosiaankaan ole terveellinen paikka.

Vierailija
9/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas aina paranee olo, kun saan oksentaa pahan mieleni tänne teidän muiden päälle. Sori siitä. :)

Vierailija
10/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan palstan naisia.

Vierailija
11/11 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat niitä heikkoja ja kelvottomia on ja niiden ylläpito yhteiskunnan kustannuksella on luonnotonta mutta kiusattujen ylläpito yhteiskunnan kustannuksella on täysin luonnollista ja kiusaajien syyhän se on joten on oikein että maksavat kun ovat päättäneet että kiusattu ei itse elämäänsä ylläpidä

Vilkaisepa vähän luontodokumentteja, niin näet ketkä siellä luonnossa oikein pärjää. "Kiusaaminen" on osa laumakontrollia, jolla selvitetään lauman jäsenten keskinäinen hierarkia ja karsitaan pois ne aivan heikoimmat, joista ei laumalle ole kuin haittaa. Näin toimii luonto, mutta ihmisestä on tullut luonnonvastainen eläin, siksi ihmisillä on niin paljon pahoinvointia. Heikkojen pitää antaa kuolla pois, eikä pakottaa heitä kitumaan vuodesta toiseen. Siihen on syynsä, miksi monille ei elämä maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän