Uusi vuosi, uusi elämä, heh. Suosittele nettivalmennusta!
En ole koskaan ollut missään nettivalmennushommassa, mutta nyt tekisi mieli kokeilla. Ylipainoa on parikymmentä kiloa, 10kg olen jo hiljalleen pudottanut. Haluaisin kuukauden-parin tehostartin uuteen vuoteen ja haluaisin kokeilla, onko minusta noudattamaan ruokaohjeita ja treenaamaan ohjelman mukaan.
Mitä suosittelet? Mitä et suosittele? Mä tiedän vain Fitfarmin ja niiden superdieetti alkaisi n. viikon päästä, mutta mitä muita vaihtoehtoja olisi?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi. Oon kyllä niin laiskanpulskea että jaksan todennäköisesti korkeintaan 2 päivää
Hyvä asenne!
Dietdoctor.com - Ilmainen kahden viikon tehostartti ruokaohjeinee ja ostoslistoineen. Suosittelen lämpimästi!
Vierailija kirjoitti:
Dietdoctor.com - Ilmainen kahden viikon tehostartti ruokaohjeinee ja ostoslistoineen. Suosittelen lämpimästi!
2 viikkoa on liian lyhyt aika. Haluan myös ”ryhmäpaineen”, eli aloitus tiettynä päivänä.
Fitfarmin keto49 alkaa maanantaina. Olen mukana.
8 viikon Startti alkaa 6.1.2020. Mulla lähti 10 kiloa tuona aikana ja paino on jatkanut putoamistaan uusien tapojen omaksumisen myötä. Valmennukseen ei kuulu mitään liikuntaa jos niin ei halua mikä oli mulle se juttu miks päädyin just tähän valmennukseen.
Lisää vinkkejä? Tuo 8 viikon startti on ihan uusi. Pitää tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi. Oon kyllä niin laiskanpulskea että jaksan todennäköisesti korkeintaan 2 päivää
Miten luulet valmennuksen auttavan sinua, kun asenne on valmiiksi tuo? Ostat, maksat, jaksat pari päivää ja sitten lopetat? Ei ihme, että Jutta, Bull ja kumppanit ovat miljonäärejä... Samat tyypit ostavat valmennuksen monta kertaa vuodessa.