Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoa viestittelykumppanille, että puhuu vain itsestään?

Vierailija
03.01.2020 |

Siinäpä tuo tuli otsikossa. Viestittelen erään miehen kanssa, joka puhuu koko ajan vain omista harrastuksistaan ja tekemisistään. Hän kertoilee usein päivän kuulumisistaan tai lähettää selfieitä, muttei kysy useinkaan mitä minulle kuuluu tai muutakaan minuun liittyvää. Miten tuosta voisi ystävällisesti, mutta napakasti huomauttaa?

Lähinnä huvittaa tilanne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaa jos sä kerrot omia kuulumisia ja lähetät selfien?

Vierailija
2/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko kenties, että hän muuttaa tapansa jos huomautat asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan. Minä sanoin liian myöhään, siinä vaiheessa, kun olin jo aivan kurkkuani myöten täynnä monologejaan, itsekehua, name droppingia ja ties mitä. En tietenkään voi pakottaa ketään olemaan kiinnostunut asioistani, mutta kyllä pitää ihmisen - miehenkin- tajuta, ettei _kenenkään_ elämä tuntemattomine ihmisineen ja vieraine tapahtumineen voi kiinnostaa ilman minkäänlaista vastavuoroisuutta. Tässä tapauksessa miehellä tosin oli vahvoja narsistisia piirteitä. Osasi ajatella vain itseään.

Vierailija
4/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään ole sinusta kiinnostunut, miksi lähtisit kouluttamaan? Etsi parempi.

Vierailija
5/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei selvästikään ole sinusta kiinnostunut, miksi lähtisit kouluttamaan? Etsi parempi.

Samaa mieltä tästä. Käyttää hyväkseen purkaakseen narsismiaan. Ainoa asia mikä kiinnostaa on oma perse. Onko ainoa lapsi?

Juokse.

Vierailija
6/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän kommentoi, jos kerron päivästäni. Omia kuviani en juurikaan lähettele, en koe tarvetta. Mitä miehet toivovat siltä, että lähettävät kuvia? Kehuja?

Vierailija
7/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette viestittelyvaiheessa ja mietit keinoa sanoa miehelle hänen tavoistaan napakasti? Tuossa vaiheessa siirrytään seuraavaan jos ei tyyli miellytä. Samoin tekisin jos toiselta alkaisi tulla napakkaa kommenttia viesteistä.

Vierailija
8/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän kommentoi, jos kerron päivästäni. Omia kuviani en juurikaan lähettele, en koe tarvetta. Mitä miehet toivovat siltä, että lähettävät kuvia? Kehuja?

Ehkä niitä kehuja ja vastavuoroisesti sun päivästä kuvia? Tarkoitus on kai tutustua? Kuvat tekee siitä monipuolisempaa kuin pelkkä teksti. Omasta päivästä kertominen tekee siitä rennompaa kuin pelkkä kysymys - vastaus, kun tulee asiaa/mieleen joku kysymys, -tyyppinen viestittely.

Vierailija
9/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten ymmärrä, miten selfiet kertovat päivän tekemisestä? Ne ovat aina myös ihan samanlaisia.

Olettavatko miehet, että niihin sanoo aina: näytät hyvältä?

Vierailija
10/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette viestittelyvaiheessa ja mietit keinoa sanoa miehelle hänen tavoistaan napakasti? Tuossa vaiheessa siirrytään seuraavaan jos ei tyyli miellytä. Samoin tekisin jos toiselta alkaisi tulla napakkaa kommenttia viesteistä.

Joskus - siis vain joskus - on niin että ihan kiva ihminen ei innoissaan tajua olevansa epäkohtelias. Pulputtaa omia asioitaan eikä kysy toiselta mitään. Kun teillä ei ole vielä sen kummempaa pelissä, voithan kokeilla. Kysele itse hänen kuulumisiaan aktiivisesti. Jos toinen ei siitä tajua, seuraavaksi kysy: eikö sinua kiinnosta kuulla, miten minulla on mennyt? Jos toinen vastaa että tietysti kiinnostaa, kerro että sittenhän voit vuorostasi kysyä asiaa aina välillä.

Jos tyyppi tuosta suuttuu, anna mennä. Jos kehittyy, sehän on vain hienoa!

Vierailija
11/12 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kiinnostava kuulla huomioita.

Vierailija
12/12 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen tyyppi viestikaverina. Useimmiten raportoi salikäyntinsä ja yöunensa määrän, multa kysyy aniharvoin mitään.

Oon tulkinnut siten, etten vain kiinnosta. Toi on jotain ylläpitoviestittelyä, oikeesti hällä on kiikarissa joku kivempi misu.