Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mies olisi muuten hyvä ihminen, mutta vähän ujo ja vaatimaton, eikä osaa kehua itseään missään deittipalstalla?

Vierailija
03.01.2020 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kommentoin naisten tekstejä Tinderissä. Deittipalstoilla naiset kyllä panostavat teksteihinsä usein vähän enemmän, toki sielläkään eivät kaikki.

Voisiko olla niin, että kiinnostavimmat ihmiset kirjoittavat jotain itsestään? Jospa ne, jotka eivät laita mitään esittelytekstiä, eivät ole niin mielenkiintoisia?

Vierailija
22/25 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole ettei osaa itseään tuoda esille, vaan itsetunto. Jos ei usko itseensä niin miksi kukaan muu uskoisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse itseäsi kehua vaan pitää vain kuunnella kun nainen kehuu itseään ja puhuu itsestään.

Kävin keväällä pitkästä aikaa treffeillä ja hyi hemmetti mitä paskaa se oli. Nainen puhui 3h itsestään ja kehui itseään. Ei kysynyt multa mitään ja jos yritin kertoa vähän jotain niin puhui päälle.

Kun menin kotiin niin mulla oli ihan loppuun imetty olo henkisesti. Jos parisuhde on tuollaista ja siihen päälle jotain mäkätystä niin parempi olla yksin ja katsoa pokea.

Vierailija
24/25 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstailu on kuin markkinointia. Pitää antaa itsestään tavallaan erilainen kuva kuin oikeasti on, jos haluaa huomiota. Jokainen voi sitten itse määritellä kuinka paljon haluaa markkinoida ja liioitella.

Itselläni on sellaisia ominaisuuksia, jotka eivät tule ilmi kuin vasta pidemmän tuntemisen jälkeen. Ulkonäkö on ihan hyvä, mutta luonne on ujompi ja hiljaisempi, jotka piirteet tunnetusti eivät ole niitä halutuimpia. Ne, jotka ovat kanssani olleet pidempään, ovat tykästyneet tiettyihin piirteisiin, joita ei vaan pysty, eikä halua kuvailla noissa deitti-ilmoituksissa. Naisen on vaan otettava riski, ja tutustuttava löytääkseen nuo piirteet. Ei ole oikotietä.

Vierailija
25/25 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jää :'(