Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomesta on tullut maa, jota ei kannata puolustaa

Vierailija
03.01.2020 |

Esikoinen menossa pian armeijan harmaisiin ja toivoin mielessäni vuosien ajan, ettei poika menisi armeijaan vaan vaan valitsisi sivarissa notkumisen. Ääneen en ole sanonut mitään, koska poika tekee itse päätöksensä ja tuen häntä, niin kuin aina olen ennenkin tukenut.

Suomesta on tullut viimeisten vuosien sisällä paikka, jota en toivo hänen hengellään puolustavan. Se ei ole sen arvoista nyt ja vielä vähemmän tulevaisuudessa. Olen surullinen ajatuksistani, tämä maa on joskus ollut minulle arvokas ja tärkeä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä aivan selvä rusupeikko.

Vierailija
22/48 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta ap sanomaan tuo minun isovanhemmilleni, jotka todella hengellään puolustivat tätä maata?

Eivät he ryvettyneet poteroissaan ja ilmavalvontatorneissaan siksi, että joku venäjäntrollin talutusnuorassa inisijä saisi rapauttaa Suomea sisältä päin. Häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollitehdas? En tiedä missä todellisuudessa elät, mutta et samassa kun itse elän. Olen keski-ikäinen nainen ja ajatukset ovat omiani, ja niin kuin kerroin en niitä edes pojalleni ole kertonut.

Pystyisittekö trollitehdas-syyttelijät vähän avoimempaan keskusteluun, jos oikein yrittäisitte?

Eivät varmasti ole omiasi, vaan täällä viimeiset vuodet melskanneitten " keskustelijoiden".

Vierailija
24/48 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta ap sanomaan tuo minun isovanhemmilleni, jotka todella hengellään puolustivat tätä maata?

Eivät he ryvettyneet poteroissaan ja ilmavalvontatorneissaan siksi, että joku venäjäntrollin talutusnuorassa inisijä saisi rapauttaa Suomea sisältä päin. Häpeä.

Suomi vuonna 1939 ei ole sama kuin vuonna 2020. Merkityksetön kommentti. Ehkäpä heitäkin olisi harmittanut se, mikä Suomesta on tullut?

Ja on sitä Suomella muitakin "ottajia" kuin Venäjä. Myydään vaikka pala palalta kansallis-omaisuus ulkomaisille sijoittajille, jopa pohjavesiä myöten. Antaa kaivosten saastuttaa isänmaa, hehtaari hehtaarilta. Kaivosoikeudet 0 euroa.

Vierailija
25/48 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäsi kun luin otsikon. Koska itse olen alkanut viime aikoina ajatella samoin.

Niin, meitä alkaa olla päivä päivältä enemmän. Ja oikea ongelma on se, että emme valitettavasti ole mitään "Putinin trolleja" tai "trolli-tehtaita" tai muita vastaavia satuhahmoja, vaan ihan tavallisia suomalaisia naisia ja miehiä, jotka emme enää jaa näkemystä yhtenäisestä Suomesta. Haluaisin edelleen ajatella niin kuin kymmenen vuotta sitten, mutta en vain pysty.

Ap

Vierailija
26/48 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi vuonna 1939 ei ole sama kuin vuonna 2020. Merkityksetön kommentti. Ehkäpä heitäkin olisi harmittanut se, mikä Suomesta on tullut?

Ja on sitä Suomella muitakin "ottajia" kuin Venäjä. Myydään vaikka pala palalta kansallis-omaisuus ulkomaisille sijoittajille, jopa pohjavesiä myöten. Antaa kaivosten saastuttaa isänmaa, hehtaari hehtaarilta. Kaivosoikeudet 0 euroa.

Kaivosoikeuksien myymistä vastaan voi toimia, sitä isovanhempanikin toivoisivat. Tunsin isovanhempani ja heidän mielipiteensä. Sinua he halveksisivat.

Vierailija
27/48 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäsi kun luin otsikon. Koska itse olen alkanut viime aikoina ajatella samoin.

Niin, meitä alkaa olla päivä päivältä enemmän. Ja oikea ongelma on se, että emme valitettavasti ole mitään "Putinin trolleja" tai "trolli-tehtaita" tai muita vastaavia satuhahmoja, vaan ihan tavallisia suomalaisia naisia ja miehiä, jotka emme enää jaa näkemystä yhtenäisestä Suomesta. Haluaisin edelleen ajatella niin kuin kymmenen vuotta sitten, mutta en vain pysty.

Ap

Eli persuja.

Vierailija
28/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vertaako joku tuolla ylempänä että P-Koreassa olisi asiat paremmin kuin Suomessa? :D ei hyvää päivää. Suosittelen tutustumaan maan kulttuuriin hieman paremmin.

Vierailija
29/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käynyt mieheni sanoi jo vuosia sitten että jos sota syttyisi niin lähtisi livohkaan hippulat vinkuen. Ei kiinnosta tämän maan puolustus nykyisellään. Nyt jo ikää sen verran ettei enää varmaan joutuisikaan. Kyllä tällainen ajatusmaailma yleistyy ilman mitään trollejakin.

Vierailija
30/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vertaako joku tuolla ylempänä että P-Koreassa olisi asiat paremmin kuin Suomessa? :D ei hyvää päivää. Suosittelen tutustumaan maan kulttuuriin hieman paremmin.

Laitako linkkejä.

Vierailija
31/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on tullut pahoinvoiva sosiaalitoimisto. Viro on mennyt heittämällä ohi, kun ajatellaan millainen se oli ennen itsenäistymistään. Hurja kehitys ja Suomessa taantumus.

Vierailija
32/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puollustan Suomea viimeiseen patruunaan saakka. 

Teitäkin vätyksiä puollustan. 

Sissikoulutus/laskuvarjokoulutus

Vierailija
33/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui sentään, oikein kylmäsi! Ap huomaatko, et ole yksin! Monet muutkin ovat kanssasi ihan samaa mieltä. :D

Vierailija
34/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat heikkoa kansaa.

Pakkoruotsi on muistutus suomalaisten alistamisesta, heikkoudesta, hyväksikäytöstä ja syrjinnästä vuosisatojen ajalta.

Vierailija
35/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käynyt mieheni sanoi jo vuosia sitten että jos sota syttyisi niin lähtisi livohkaan hippulat vinkuen. Ei kiinnosta tämän maan puolustus nykyisellään. Nyt jo ikää sen verran ettei enää varmaan joutuisikaan. Kyllä tällainen ajatusmaailma yleistyy ilman mitään trollejakin.

Ap, et ole yksin. Koko kansan suurin enemmistö on kanssasi samaa mieltä!

Vierailija
36/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat heikkoa kansaa.

Pakkoruotsi on muistutus suomalaisten alistamisesta, heikkoudesta, hyväksikäytöstä ja syrjinnästä vuosisatojen ajalta.

Toi on niin totta! Onneksi koko kansan enemmistö on herännyt koska homorummutus!

Vierailija
37/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva tietää, että vuoden palkaton työskentelyni kouluavustajana ja iltapäivätoiminnanohjaajana oli "notkumista".

Se oli kuntouttavaa työtoimintaa; kuntoudutaan miehuudesta.

Vierailija
38/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta on tullut pahoinvoiva sosiaalitoimisto. Viro on mennyt heittämällä ohi, kun ajatellaan millainen se oli ennen itsenäistymistään. Hurja kehitys ja Suomessa taantumus.

Viro on niin paljon parempi maa kuin suomi koska EKRE ja kristilliset arvot!

Vierailija
39/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä, Sipilän hallitus pilasi koko maan. Omani onneksi vapautuu kaikesta automaattisesti.

Vierailija
40/48 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten maanpuolustustahto on erittäin vahva, mikä on tietenkin ongelma taholle joka harkitsee jonakin päivänä käyttävänsä aseellista voimaa tai sen uhkaa politiikkaamme vaikuttaakseen. Siksi sitä tahtoa yritetään nävertää. Toisaalta se on niin vahva, että siitä ei kyllä uskoakseni löydy sellaista rakoa, jolla tätä kansaa ja sen kykyä puolustautua ulkoiselta uhalta voidaan oleellisesti hajottaa. Siksi aina turhaa tämä kremliinien trollailu. Semminkin kun suomalaiset alkavat olla aika hyvin perillä ilmiöstä. Monissa muissa aihepiireissä vaikuttaminen onnistuu helpommin, mutta tähän Karjalan mäntyyn ei kannattaisi (taas) tulla päätään puskemaan. Se kestää edelleen. Puoluekentän ja aatteiden laidasta laitaan suomalaiset tarttuvat aseisiin mikäli idän uhka taas nousee. Kukaan ei halua putinlandiaa tänne, ei kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi