Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemukset (ja patti) vasemmalla kyjljessä/vatsassa

inez
03.01.2020 |

Hassu oireilu jota olen hetken verran miettinyt, ja nyt huikkailen et onko kenelläkään ollut samankaltaista? Olen tässä siis miettinyt onko kyse totaalijumissa olevista selkä/tukirangan lihaksista vai mistä?

Vasemmalla puolella, kylkiluiden alapuolella vatsallani sekä kylkeen päin mentäessä tuntuu jonkinsortin pattia ja on aristava kohta. Olen tästä siis maininnut lääkärissäkin jossa on puhuttu esim. vatsalihaksesta joka tuntuu tuossa kohin, ei kuitenkaan mitään mitä pitäis kuvata tms. Silti tätä itse stressaan kun samanikäinen ystäväni kuoli vuosi sitten ylättäen löydettyyn munuaissyöpään.

Kohtaa tuikkii, jomottaa, ja kädellä painettaessa tuntuu aristava kohta. Ylipainoa mulla on (mahaan kertyvää just) noin 7kg verran, sitä tässä pikkuhiljaa pudottelen. Selkä on jumissa siltä näyttöpäätetyö + 2kk sitten olin leikkauksessa jossa selkää operoitiin (plastiikkakirurginen toimenpide) ja olen nukkunut mahallani leikkauskomplikaatioiden takia. Näin ollen tuntuu et lavat, niska, alaselkä, aivan sairaan jumissa ja kipeitä.

Mahassa ollut näitä tuntemuksia nyt vuoden verran, ja olen kovasti tietty miettinyt et voiko ne jotenkin olla yhteydessä jännistysniskaan / selkäjumeihin? Lisäksi ollut kausia et ei tee ruokaa mieli, kuvottelee jne, jotka kaikki itse linkitän tuohon lihasjumijännitykseen.

Mutta onko kenelläkään ollut samantyyppistä oireilua tuossa vasemmalla kyljellä/mahassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti. Kyseessä on luulosairaus.

Hae asiantuntevaa hoitoa. Sairautesi on jo vakavaa laatua.

Vierailija
2/3 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vakavaa. Jumppaa vaan keho kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kasvain. Mene uudelleen lääkäriin.