Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia jos 11v tyttö hengailee 16-20v poikien kanssa?

Vierailija
03.01.2020 |

Tiedän, että heti alkuun kuulostaa jo huolestuttavalta, mutta yksi pojista (17v) on kyseisen tytön isoveli eikä hengailu ole jatkuvaa, vaan melko harvoin tapahtuvaa. Poikien kaveriporukassa on 16v ja 17v pojat (tuon tytön isoveljen lisäksi) ja tuo 20v on toisen 17v pojan isoveli, eli hänkään ei ole aina mukana.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kymmenen vuotta vanhempi isoveli. Hoiti mua paljon, kun vanhemmat töissä. Kun veljen kavereita oli kylässä olin kaikkien seurassa. Asuttiin syrjässä, omat kaverit ei päässyt niin vain meille. Ikinä en ollut mukana missään ostareilla yms. Ja kouluikäisenä en tarvinnut lapsenvahtia. Toki isovelikin meni omia menojaan silloin. Tuli mieleeni, että jos ovat sossutapauksia, niin voisiko olla parempi isoveljen mukana? Mielestäni on kyllä outoa.

Vierailija
22/25 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 16-20 -vuotiaat kehitysvammaisia?

Vierailija
24/25 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hengasin 13vuotiaana 17-20v poikien kanssa. Meillä oli samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastus. Hengattiin vaan, käytiim leffassa ja keikoilla. Ikinä ei tapahtunut mitään ihmeellistä, ei edes pussaamista tms. Olen kyllä aikuisena miettinyt että ihme että mun vanhemmat tän hyväksyi mutta nää pojat kävi joskus meilläkin ja olivat ihan kunnollisia poikia. Ei juotu eikä tupakoitu. Nää on hyviä muistoja ja osan kanssa viestittelen viellä välillä aikuisenakin tai törmätään keikoilla kosks edelleen samaa bändiä käydään katsomassa. Kasvettiin erilleen jossain kohtaa koska ikä ero oli niin iso. Mulla ei ollut koulussa kavereita tohon aikaan ja kiusattiin niin olo kiva että edes jotkut tykkäsi viettää mun kanssa aikaa.

Vierailija
25/25 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun tyttäreni. Olen tuon 16v pojan äiti.

En tiedä onko isoveli pistetty lastenvahdiksi, mutta joskus harvoin tyttö menee kyllä kauppoihin yms. poikien mukana. Kyseinen perhe on jonkinlainen ns. sossutapaus.

Omaa poikaani ärsyttää, kun tuo toisen pojan pikkusisko tulee välillä mukaan kun on niin pieni.

Ap

Luulisi, että poikasi tietäisi ainakin joitain syitä tytön mukanaoloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi