Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tule ikinä saamaan normaalia naista vaimoksi t. Mies24

Vierailija
03.01.2020 |

Minussa on niin paljon negatiivisia asioita, että ne peitävät positiiviset.
Mm.
- mulla on todettu sekä aspergerin oireyhtymä, että adh ja vielä ahdistuneisuushäiriö siihen päälle.

- olen lyhyt 168cm ja mulla on tosi paksut hiukset ja matlahiusraja jotenka näytän tosi pieni naamaiselta edestä päin.. Pituudekseni veikataan yleensä max 165cm.

- olen tosi pieni ja kapea luinen muutenkin. Massa kertyy lähinnä vatsaan ja kädet todella ohuet ja luisevat.

Ääneni on mieheksi korkea ja epätasaisen vaihteleva. Erityisesti jännittäessä menee ihan piipittäväksi.
- olen vartaloltani tosi vähä karvainen jotenkin minusta tuntuu, että fyysinen kehityksesni on ainkoinaan jäänyt jotenkin kesken.

- halua seksiä hyvin harvoin ehkä noin 1-2 kertaa kuussa.

- en ole käynyt armeijaa sain c paperit.
- olen pienipalkkaisessa ammattissa ja tällä hetkellä työtön.

- en ole taitava oikeaastaan ns. Missään miesten hommissa .

Kärsin lapsuuteni yökastelusta eikä vielä aikuisenakaan tämäkään asia pelitä kunnolla joskus herään laskeneeni alle mutta huolehdin kyllä peseytymisestä.

Tämä oli pakko lisätä aika kiusallinen juttu..

Kukaan ei väittää, että yksikään normaali nainen haluaisi lisääntyä tällaisen kanssa tai olla suhteessa :0. Toki varmasti löytyy naisia joilla on ongelmia mutta koen itse olevani normaali lähes tulkoon. .

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni ja ympäristö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi jostain syystä onnistunut hankkimaan kymmenien miljoonien omaisuuden, niin peli olisi ihan eri.

Nyt häntä vain säälitään.

Jännä asetelma sinällään.

Jos ap olisi hankkinut kymmenien miljoonien omaisuuden, hänellä olisi hyviä ominaisuuksia. Ideoita, päättäväisyyttä ja työteliäisyyttä ja päämääriä. Vai meinaatko, että ne miljoonat olisi lottoamalla tulleet?

Joku jo kirjoittikin että harva omaisuuden saanut luopuu omaisuudesta siinä mielessä että voisi todistaa hankkivansa uuden samalaisen omaisuuden.

Totuus on että ei usko riitä ja uskotellaan itselle että "tämä on minun ansiota".

Ei vaan ole. Jos on niin se pitää todistaa hankkimalla uusi omaisuus käyttämällä niitä taitoja.

Noh, tunnen henkilökohtaisesti pohatan joka myi firmansa hyvään hintaan isolle kilpailijalle ja aloitti uuden menestyvän bisneksen heti perään. Ihan turha väittää ettei näitä tapahdu.

Minäkin tunnen roopesedän. Mutta oikeesti.

Ihan tyhjiltä alusta ja uudestaan menestynyt firma. En usko, sori.

Ei ole mahdollista. Muutaman prosentin mahdollisuus. Tähän on tehty ihan matemaattiset laskelmat yliopistotasolla.

Kun väität tämän olevan muuta kuin mutuilua niin liittänet tähän linkin näihin tutkimuksiin.

Vierailija
22/22 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi AP. Yökastelua lukuunottamatta melkein kaikki listaamistasi ominaisuuksista pätevät aviomieheeni. Erittäin tyytyväinen olen silti kumppanivalintaani, koska miehessäni on muutakin kuin lista miinuksia. Hänessä minua viehättää mm. huumorintaju, älykkyys, lempeä sydän, huolellisuus sekä samankaltaiset kiinnostukset ja arvomaailma. Upeat sääret, kädet ja katse eivät myöskään haittaa...

Ehkä minä sitten olen joku "epänormaali" sinun kriteereilläsi. Minusta ei kuitenkaan kuulosta, että todellinen ongelmasi ydin olisi ulkoisissa tekijöissäsi. Pikemminkin siinä, että olet päättänyt tavoitella pelkästään naisia, joille ulkoiset tekijäsi olisivat ongelma - naisia, joiden kanssa tuskin olisit onnellinen muutenkaan. Neuvoni sinulle on etsiä mieluummin joku, jonka kanssa olet samalla aallonpituudella. Ja lääkäriin kasteluongelman kanssa, jos kaikki keinot ei ole jo tutkittu ja kokeiltu läpi.

Siis onko miehesi asperger?

Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla