Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini ei koskaan kuunnellut minua kun olin lapsi, nuori tai aikuinen ja se on tuhonnut elämäni

Vierailija
03.01.2020 |

Se alkoi jo kun olin niin pieni, etten minä ymmärtänyt, että mistä on kyse. En ymmärtänyt, että oma vanhempi voi olla niin ilkeä ja paha, ettei oikeasti kuuntele lastaan. Äitini ei ymmärtänyt, kun suutuin hänelle, etä syy oli HÄNESSÄ ja siinä, ettei HÄN kuunnellut minua, ja antanut parhaita mahdollisia neuvoja, joita pyysin, asioihin. Hänen antamansa neuvot syntyivät siitä, mitä hän tarvitsi, ei siitä, mitä hänen oma lapsensa tarvitsi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuntui suhtautuvan myös siihen, ettei joku kaverini kuunnellut minua yhtään siten, kuin se olisi vain asia, joka pitää hyväksyä. Ja vielä olisi pitänyt olla kiitollinen siitä kaverista. Syyllisti aina minua. Ei kuunnellut minua, ei ollenkaan ottanut selvää, minkälainen ihminen minä olen ja mitä minä ajattelen. Olet todella katkera hänelle siitä, koska se tuhosi elämäni. Minä opin luulemaan, että se, mitä hän ajattelee minusta, on se, mitä olen. Ja se on hänen vikansa. Nauran, kun hän on nyt vain köyhä eläkeläinen, ja itse sain onneksi miljoonaperinnön hänen exältään. En aio auttaa yhtään, ellei ala kuunnella minua.

Ap

Vierailija
2/5 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään.... kirjoittaakohan äitihullu nämä kaikki erikseen vai copy-paste:lla... Joka tapauksessa hirveä määrä hukattua energiaa (ja kyllä: äitisi vika tämäkin ja minä olen ymmärtämätön paskapää, tiedetään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go again... eikö sulle voitaisi antaa jo jonkin sortin ikuisuusbannia.

Vierailija
4/5 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Here we go again... eikö sulle voitaisi antaa jo jonkin sortin ikuisuusbannia.

Miten sinulla ei ole mitään sanottavaa itse aiheeseen? Lapsiaan henkisesti kaltoinkohtelevat vanhemmat ovat vieraitasinulle?

Ap

Vierailija
5/5 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ole ainoastaan köyhä, vaan hänellä on 13 000 euron velat. Olisin voinut auttaa, jos hän kuuntelisi minua. Mutta koska ei....niin ei tipu senttiäkään. Ei minun travitse olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei kuuntele oma tytärtään missään asioissa, sotkee vain kaikessa minä minä minää siihen.

Ap