Huoh, työkaveri kyttää mun ruokavaliota ja kommentoi sitä netissä. Arvatkaa kiinnostaako mua ton luuserin mielipide pätkääkään :D?
Syön mitä haluan . Voisko työkaveri nyt ihan vaan keskittyä omaan lounaaseen ja vaikka etsiä elämäänsä jotain sisältöä.
Kommentit (9)
Näyttää kiinnostavan kun piti tehdä aloitus asiasta vauva palstalle.
En ymmärrä nyt koko aloitusta. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä joku vieras ihminen kommentoi muille vieraille ihmisille? Ja miksi olisit olevinaan niin kiinnostava, että joku sinua kyyläisi? Vai vaahtoatko itse sapuskoitasi pitkin kyliä ja vouhotat niistä myös netissä, jolloin työkaverisi tulee kirjoittamaan sinulle omat huomionsa asiasta? Minkä ikäisiä olette?
Tai toisaalta en jaksa tulla lukemaan vastausta, evvk.
Lienee siis ap huomannut tuon aloituksen, jossa puhutaan työkaverin ruoasta, ja ap on tunnistanut itsensä
Vierailija kirjoitti:
Lienee siis ap huomannut tuon aloituksen, jossa puhutaan työkaverin ruoasta, ja ap on tunnistanut itsensä
No nytpä ainakin tietävät toistensa olevan vauvan aihe vapaalla.
Eikös se ole ihmisten häpeän aihe nro 1 jos joku saisi tietää että palstailen...
No et sä ole varmaan ainoa läski, joka syö työpaikkalounaalla salaattia ja viettää sitten illan sipsipussin kanssa sohvalla maaten.
Just niin, syöt vaan jatkossakin kanasi ja katkarapusi kera salaatinkastikkeen ylpeästi pää pystyssä!
Tai sitten aloittaja on vaan jonne/pissaliisa, joka on keksinyt omasta mielestään hihhihhauskan aloituksen.
No, ei kiinnosta sinua. Ethän tännekään kirjoitellut. Vai kirjoititko?
Miten kommentoi netissä? Mun kaverilla on skitsofrenia ja hän myös luulee, että ihmiset puhuu hänestä netissä.