Millä ihmeellä venäläiset The Donaldia kiristävät vai onko se vain noin... ajattelematon
Jälkimmäinenkin on kai mahdollista, kun kerrotaan hänen olevan järkyttävän perso kehuille, huomiolle sun muulle sellaiselle.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan saa**nan itsekeskeinen, huomionkipeä ja tyhmä. Luulen ettei se tarvitse kiristystä vaan pelkän hotellitonttilupauksen moskovasta ja lisäksi pärstää uutisiin "tärkeissä tapaamisissa" ja noiden perusteella se myy vaikka maansa eli tekee mitä vladimir vinkkailee.
Tätä minäkin pelkään. Sen "huippukokouksethan" ovat olleet tyhjää täynnä. Perijä joka leikkii taitavaa neuvottelijaa ja diilintekijää.
Luultavasti alkujaan joillain hämärillä bisneksillä ja/tai noloilla tai laittomilla seksivideoilla. Plus tässä vaiheessa tietysti kaikki mitä Trump on Putinin hyväksi tehnyt ja hänen kanssaan sopinut (esim. Helsingissä) on tallessa, joten kiristysaineisto vain lisääntyy.
Trumpin on varmaan mahdoton myöntää itselleen tulleensa huijatuksi ja siksi jatkaa vain samalla polulla teeskennellen (itselleen) valinneensa sen itse.
Luulin kyllä että rysällä on jotain ensiksi. Mutta käyttäytyi samoin kimin kanssa. Diggaa diktaattoreita, halua tehdä diilejä niiden kanssa ja kerätä rahaa. Trumpin verotiedot on salaisia koska on hassannut omaisuutensa paskoissa diileissä.
Eikös tämä ketju ole nyt täynnä vihapuhetta? Missä silakat?
Tapahtumilla on omat laajat taustansa ja logiikkansa, se ettei sitä valtamediamme osaa niitä kattavasti selostaa suomalaisille ei tosiaan ole Trumpin vika.
Se on aivan saa**nan itsekeskeinen, huomionkipeä ja tyhmä. Luulen ettei se tarvitse kiristystä vaan pelkän hotellitonttilupauksen moskovasta ja lisäksi pärstää uutisiin "tärkeissä tapaamisissa" ja noiden perusteella se myy vaikka maansa eli tekee mitä vladimir vinkkailee.