Miehen mustasukattomuus?
Mieheni ei tunnu olevan lainkaan mustasukkainen minusta vai eikö vain näytä sitä?
Kertokaa miehet teidän mustasukkaisuudestanne! Kiitos.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi olla mustasukkainen?
Koska se tuntuisi minusta hyvältä. Ei siis mikään liiallinen mistasukkaisuus, mutta edes pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se tuntuisi minusta hyvältä. Ei siis mikään liiallinen mistasukkaisuus, mutta edes pieni.
Minua ahdistaa jo tuon toisen mustasukkaisuus. Hankala välillä saada suhdetta eteenpäin, kun tulee outoja epäilyjä ihan turhasta.
Mitä siitä tulisi jos itsekin alkaisin mustasukkaiseksi?
Mieti hetki mitä oikeastaan haluat. Mustasukkaisuutta on laajalla skaalalla ja monen, monen laista. Jos siis juttelisit sen miehen kanssa asiasta, saattaisit saada hakemaasi huomiota. Ihan ilman mustaa silmää, kotiarestia, puhelin- tai nettistalkkausta...
Painajainen on se jossa saat mitä haluat ja tajuat ettei se mitä halusit ollutkaan sitä todellisuudeksi tulleena.
Mustasukkaisuus on hyödytön ja tyhjä tunne. Vaimoni ei ole minun kanssani kimpassa siksi että minä haluan, vaan siksi että hän itse haluaa. Mustasukkaisuus ei osoittaisi rakkautta, vaan epäluottamusta hänen haluamistaan kohtaan.
M50
Se on Lenitalle suunnattu vastaisku. Valitti aikoinaan että ei saa käyttää valkoisia sukkia ja nyt kaikki käyttävät niitä, eikä ainakaan mustia.
En ole mies, mutta edellinen mieheni ei ollut lainkaan mustasukkainen. Osoittautui, ettei hän edes oikeasti välittänyt minusta. Oli kanssani vain paremman puutteessa, kun se parempi löytyi niin mieskin lähti.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta edellinen mieheni ei ollut lainkaan mustasukkainen. Osoittautui, ettei hän edes oikeasti välittänyt minusta. Oli kanssani vain paremman puutteessa, kun se parempi löytyi niin mieskin lähti.
Tämähän se ongelma juuri on. Minkä vuoksi sä annoit sen kulkea valkoisissa sukissa? Olisit ostanut hänelle heti suhteen alussa mustat sukat.