Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin juuri Tramal retard 150 mg niskassa olevan pullistuman vuoksi.

Vierailija
02.01.2020 |

En ole ennen käyttänyt kyseistä lääkettä, mitä on odotettavissa? Voinko autoilla tai olla lasten seurassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan aja! Eikö ne edes sitä muka maininnut apteekissa?

Vierailija
2/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksilöllistä. Itse tulin erittäin huonovointiseksi, enkä ole sen jälkeen uskaltanut kyseistä lääkettä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi autoilla ja toimia kuten muulloinkin. Hitaasti elimistöön erittyvä opiaattipohjainen kipulääke.

Vierailija
4/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aiheutti todella rajun pahoinvoinnin.

Vierailija
5/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri menee noista ihan nirvanaan, en tosin tiedä, onko hidastettua vai nopeammin imeytyvää hänellä.

Kovin on yksilöllistä noiden vaikutus.

Vierailija
6/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääke sopii hyvin. Auttaa hyvin kipuun. En kyllä uskalla autoilla lääkkeen vaikutusaikana, minulle tulee liian rento olo siitä. Eräs ystäväni sanoo, että hänet Tramal tekee sekopäisen oloiseksi.

Vierailija
7/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retard on hitaasti imeytyvä, joten ei nouse huppuun samalla lailla kuin normi-Tramal.

Siltikin, autolla ei tuon vaikutuksen aikana ajella, mutta ei ohjeen mukainen annostus sinua  sekaisin saa, toki voi lasten kanssa ihan tavalliseen tapaan.

Tramadol (se vaikuttava aine tuossa) voi tosiaan aiheuttaa joillekin sivuoireina pahoinvointia.

Vierailija
8/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri sai haimatulehduksen yhdestä ottokerrasta, eikä edes juo alkoholia. Varmaan tosi harvinaista että sai sen siitä, mutta paska tsäkä silti.

Vierailija
9/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kaverini tuli autolla kylään Tramalia otettuaan ja oli niin tuhannen tuiterissa kuin olla voi...älkää hyvät ihmiset pelleilkö tuollaisten kipulääkkeiden kanssa!

Vierailija
10/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei vaikuta mitenkään. Ei vie kipua, ei sekoita päätä, ei mitään. En metaboloi sitä erään entsyymin vähäisen määrän vuoksi. Lääkkeiden vaikutus on hyvin yksilöllistä.