Käytettäkö lapsilla jotain klipsua tms. estämään sitä, että ei ota käsineitä pois?
Meillä 5v ruvennut nyt tekemään sitä, että pyrkii ottamaan kurakäsineen pois lapasen päältä. Jos siihen jonkun klipsun laittaisi vai onko se liian tylyä? Sanottu on asiasta kyllä useamman kerran.
Kommentit (8)
Ei se mun mielestä ole tylyä, jos kuitenkin ensin kysyt, että pysyykö ne kädessä vai laitetaanko klipsu/hakaneula/whatever.
Hei, niitä myydään ainakin lapasenpidikkeet-nimellä esim:
https://www.prisma.fi/fi/prisma/pikku-piia-lapasenpidikkeet-2kpl-pkt-la…
Mielestäni ovat sen verran napakat, että pysyy kiinni. Ja lapsellahan on silloin rukkanen kädessä, joten ei saa kovin helposti avattua niitä. Ja voihan ostaa kaksi paria ja laittaa kahdelta puolelta rukkasta kiinni.
Olen opettanut, että lapaset pysyy käsissä tai sitten mennään sisälle. Tämä siis 2-vuotiaalle. 5-vuotiaan pitää jo osata tuo.
5v:tä voi rangaista jos se ei tottele. Ei tarvita mitään taaperoiden lapasenpidikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
5v:tä voi rangaista jos se ei tottele. Ei tarvita mitään taaperoiden lapasenpidikkeitä.
Miten?
Meidän teintyttö käytti jossain vaiheessa ihan itse lapasissaan klipsejä!
Muttta tarkoitus oli että ne ei katoa eikä se, että ei saisi pois kädestä. Joten en tiedä, riittääkö ne pitämään kiinni. Ehkä hakaneula parempi ?