Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varhaisteini tempoilee

Vierailija
02.01.2020 |

Lapsi on varhaisteini ja tällä hetkellä todella haastava. Taustalla onkin muutoksia enemmän kuin aiemmin. Sen vuoksi olen hankkinut hänelle myös keskustelutukea, kotona puhutun lisäksi. Olemme eronneet ja lapsi tapaa isää joka toinen viikonloppu sekä joustavasti jos sopivat yhdessä. Öitä hän ei suostu olla isällä vaan haluaa kotiin. Sekin ollaan suostuttu koska jännittää ja ahdistuu öistä. Vaan silti hän sanoo nyt minulle, että miksi ei ole enemmän isän kanssa ja olisi reilua 50/50. Tämä sattuu minuun, vaikka ymmärränkin. Hän huutaa, paiskoo ovia, sanoo että olen ilkeä yms. Todella uuvuttavaa. Sen lisäksi tuo puhe että haluaisi olla puolet isällä. Miten minun pitäisi suhtautua? Millä rauhoittaa etenkin huutokonsertteja?
Hyvää on paljon myös. Tavallista, turvallista, yhdessäoloa ja kotoisaa. Meillä on selkeät rytmit ja lapsikeskeinen arki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisteini?

Vierailija
2/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei ole isällään 50/50? Eihän sulla siihen ole mitään muuta tapaa suhtautua kun tukea tuota. Mutta kyllä 11 vuotiaskin ymmärtää, että jos ei öitä suostu olemaan isällään toi 50/50 voi olla aika vaikea käytännössä toteuttaa. Noita huutokonsertteja tulee, niitä on turha pelätä. Mukaanhan niihin ei myöskään kannata lähteä...

Vierailija
4/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11-vuotias.

Ei ole varhaisteini.

Vierailija
5/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän ääreen keskusteleen. Ihan, noin vain ei asumisen kanssa voi pompottaa ja varsinkaan, joe ei suostu yöpyyn isällään niin miten voi olla 50/50 asuminen?

Miksi huutaa ja väittää sinua ilkeäksi? Kai joku syy etkä kerro kaikkea.

Vierailija
6/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommalla kummalla jo uusi suhde? Antakaa lapsen tottua eroon ensin.

Vierailija
7/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uudet suhteet, erosta 2v ja pääpaino lapsissa. Tapaamisia harvakseltaan miesystävän kanssa.