Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette? (Draamaa)

Vierailija
01.01.2020 |

Mulle on nyt työhaastatteluissa jo KAKSI ihmistä puhunu mun iästä siihen sävyyn ku olisin ikäloppu.

toisella kerralla jouduin näyttää ajokortin, ja tää haastattelijanainen, n. 45v tokas "VOI KU SÄ OOT OLLU KAUNIS!!! kyllä munkin lapset aina nauraa ku ne kattoo mun lukiokuvia että heh, eipä tunnista samaks ihmiseks edes!!!!!!!" :'DDD toi kuva oli siis 5 vuotta sitten otettu. (työhaastattelu illalla, ollu paljon työstressii, univelkaa enkä tosiaan panostanu ulkonäköön nii paljon ku 5 vuotta sit, mut toinen ihminen just sano et hyvin tunnistaa sut ttosta kuvasta:D)

ja ikää mulla on siis 29 vuotta, joka ei mun tietääkseni ole paljoa.

toisessa haastattelussa olin 28 v, yli 50 vuotias mies haastatteli ja alko puhuu et kuinka me molemmat ollaan vasta myöhäsessä iässä valmistuttu, ite valmistuin 28v ja hän 50 v. olin sillee "ahaa......? ei meilä paljoo ikäeroa olekaan... -.-"

ja sitten kaupassa välillä tungetaan jotain "roikkuvalle naamalle, anti age, varttuneelle naiselle"- testereitä, just vähän aikaa sit joku 60 vuotias myyjä nainen oli silleen "tässä.. eiku tää ei sovikkaan sulle, tää sopii sulle ole hyvä!" ja anto paketin jotain vanhan ihon tuotetestereitä.............................!!!!!!!!! ja ikää mulla siis 29v.

ja sitten tää oli myös paha, ku etin kasvovettä, kysyin myyjältä apuu et mikä olis paras kuivalle iholle, siel oli 1 pullo missä luki et "vanhalle iholle" ja hän ojens et "no tää on kyl ihan parass" sit mä sanoin et "eiks toi oo vanhalle iholle??" nii myyjä "no ei se sinänsä, se on vaan tosi kosteuttavaa et jos sitä haluaa nii se oikeesti kosteuttaa" "no minkä ikäselle toi sit on?? " "no ei siin oo sellasta rajaa" "onks se niinku ihan 20 v - 70 v?" "no ei kyl 20 v.. ehkä 30 ja siitä ylöspäin"

ja mä ku en oo vielä edes täyttänyt 30 v...........!!!!!!!!!!! -.-

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi