Anoppini haikailee poikansa exän perään
Menimme melko nuorena naimisiin mieheni kanssa, mutta siitä huolimatta hän oli jo asunut edellisen tyttöystävänsä kanssa yhdessä vuoden.
Tämä edellinen tyttöystävä tuntui olevan kovasti anopin mieleen, koska hän pääsi opiskelemaan lääkäriksi. Minä olen "vain" opettaja, eikä anoppi arvosta opettajia. Hän puhuu monesti lääkäreistä yleisesti sanoin unelmaminiä. Tämä loukkaa minua todella paljon. Lisäksi puhuu exän ulkoisista piirteistä, kuten pituudesta, ylistäen. Ei siis puhu että juuri exä oli ihanan pitkä, vaan että kaikki pitkät naiset on upeita. Itse olen lyhyt. Nyt anoppi puhuu lukiolaiselle iltatähdelleen että tämän tulee lähteä lukemaan lääkäriksi, koska parempaa ammattia ei olekaan. Näitä esimerkkejä olisi vaikka kuinka.
Koen olevani ihan hyvä ihminen;kiltti, nätti ja hyvä äiti lapsillemme. Anoppini musertaa itsetuntoni pala palalta...
Kommentit (7)
Sun aloituksessa oli 2 esimerkkiä, joista toi pituuden kehuminen ainakaan ei välttämättä liity mitenkään kumppanisi eksään.
Mitäs anoppisi poika tekee työkseen?
Joo, onko anoppi itse lääkäri? Mitä tekee työkseen, entä mitäpä tekee hänen poikansa, elikkä miehesi.
Ajattelematon ja tyhmä äiti miehelläsi. Ihan selvää ärsyttämistä. Neuvoni on että yrität nähdä mahdollisimman harvoin ja niin että aina on muita paikalla, pitää varmaan sillon tyhmimmät mölyt mahassaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, onko anoppi itse lääkäri? Mitä tekee työkseen, entä mitäpä tekee hänen poikansa, elikkä miehesi.
Ajattelematon ja tyhmä äiti miehelläsi. Ihan selvää ärsyttämistä. Neuvoni on että yrität nähdä mahdollisimman harvoin ja niin että aina on muita paikalla, pitää varmaan sillon tyhmimmät mölyt mahassaan.
Anoppi on itse käynyt vain lukion aikanaan. Hän on töissä jonkinlaisena sihteerinä.
Mieheni on myöskin käynyt vain lukion. Hän on myyntipäällikkö.
Anoppini hehkuttaa miehelleni entistä miniää säännöllisesti. Lähetti hänelle jopa alastonkuvan exästä saatesanoin "tässä kuva exästäsi" josta tyrmistyin. Ei kuvassa kasvoja näkynyt mutta silti menee yli ymmärryksen, ihan kuin toivoisi miehelläni vanhan suolan janottavan
Jaa. Ai semmonen anoppi.
On ne anopit sitten vaan niin kamalia.
0/5