Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri maha

Vierailija
01.01.2020 |

Miten ootte saaneet mahan pienemmäksi? Mulla ruma roikkuvatsa. Kohtu on poistettu, ruokavalio kunnossa ja urheilua joka viikko. Onko abdominoplastia ainut vaihtoehto?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa moottorisaha

Vierailija
2/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla ja liikunnalla. Mulle on toiminut vhh ja vain kaksi ruokailukertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maha pienentynyt laihdutuksen myötä, mutta roikkumasta ei ole lakannut. Ei vaikka parhaimmillaan painoin alle 50 kiloa ja tein tosi hyviä lihastreenejä. Vatsalihasten näkyminen loppunut aina navan alle. Mulla ainakin vatsa pilalla ja sen korjaa vain leikkaus.

Vierailija
4/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa moottorisaha

Hommaa sä lobotomia

Vierailija
5/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa moottorisaha

Ei helvetti :D piti just itse kirjoittaa sama. Ison mahan kanssa sopii hyvin juurikin moottorisaha.

Vierailija
6/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa moottorisaha

Hommaa sä lobotomia

Hommaa sä hjuumorintajua!

Vuosikymmeneksi...

Onnea.

Vierailija
7/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maha pienentynyt laihdutuksen myötä, mutta roikkumasta ei ole lakannut. Ei vaikka parhaimmillaan painoin alle 50 kiloa ja tein tosi hyviä lihastreenejä. Vatsalihasten näkyminen loppunut aina navan alle. Mulla ainakin vatsa pilalla ja sen korjaa vain leikkaus.

Olitko tosiaan parhaimmillasi kun painot alle 50 kg?

Vierailija
8/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain loitsua.

Vierailija
9/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ap. itsellesi joku aloitteleva tai juuri valmistunut personal trainer, ne ovat yleensä innokkaita auttamaan kaltaisiasi ihmisiä kun heistä alkaa olemaan suomessa noin muuten ylitarjontaa.

Vierailija
10/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttamalla ja liikunnalla. Mulle on toiminut vhh ja vain kaksi ruokailukertaa päivässä.

Oikeesti vaan kaksi ruokailukertaa? Miten aivot toimii, kun ei tuu hiilaria ja ruoka vaa kaks kertaa päivässä? Siis tyyliin aamupala ja päivällinen ja muu aika paastoa?

Vierailija
11/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää nahkaa ei muuten saa pois ku leikkaamalla.

Vierailija
12/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta jos on jokseenkin edes nuori vielä niin se kannattaa tehdä.

Vierailija
13/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti vaan kaksi ruokailukertaa? Miten aivot toimii, kun ei tuu hiilaria ja ruoka vaa kaks kertaa päivässä? Siis tyyliin aamupala ja päivällinen ja muu aika paastoa?

Aivot toimii paremmin kuin koskaan, kun verensokeri ei heittelee ylösalas, ja veressä on ketoaineita. Syön käytännössä lounaan ja päivällisen, loppuaika päivästä paastoa.

Vierailija
14/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun mielestä on jokseenkin nuori? Ite oon 50v, en kyl koe yhtää vanhaksi itteäni.

Vierailija
15/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun mielestä on jokseenkin nuori? Ite oon 50v, en kyl koe yhtää vanhaksi itteäni.

Ei kai itsestään kannata koskaan lakata pitämästä huolta. Eikä koskaan ole myöhäistä aloittaa.

Vierailija
16/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai itsestään kannata koskaan lakata pitämästä huolta. Eikä koskaan ole myöhäistä aloittaa.

Ylimääräisen vatsanahan poisto on ainoastaan kosmeettinen operaatio. Ei paranna terveyttä paitsi jos sitä nahkaa on kilotolkulla ja aiheuttaa hankaumia. Mikä lasketaan itsestään huolehtimiseksi. Hankkiutuu kirurgisesti eroon nahkapussukasta ulkonäköseikkojen takia tai jättää isohkon kivuliaan operaation tekemättä.

Vierailija
17/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräisen vatsanahan poisto on ainoastaan kosmeettinen operaatio. Ei paranna terveyttä paitsi jos sitä nahkaa on kilotolkulla ja aiheuttaa hankaumia. Mikä lasketaan itsestään huolehtimiseksi. Hankkiutuu kirurgisesti eroon nahkapussukasta ulkonäköseikkojen takia tai jättää isohkon kivuliaan operaation tekemättä.

On se parempi olla sinut itsensä kannalta pitemmän päälle.

Vierailija
18/19 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maha on vaa kasvanu.

Vierailija
19/19 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikuttaa elämänlaatuun ja terveyteenkin. Minulta poistettiin 960g ja sinne jäi leikkuriin krooniset alaselänkivut mihin ei tuonut helpotusta edes vatsan eikä selän treenaaminen. Myös unenlaatu parani kun en elättele lähes verenkierrotonta kuivunutta kulahtanutta nahkasäkkiä. Mikään muu ei kaduta kuin se, että olisinpa tehnyt sen vuosia aiemmin. Ihan turhaan kärsin. Operaatio ei ollut kivulias. En tuntenut mitään särkyjä mutta otin silti ne tarjotut 3 panadolia ensimmäiset 3 päivää leikkauksen jälkeen. 4 viikon päästä leikkauksesta sain jo luvan mennä salille. Rasvaa ei ollut poistettavaksi, erkaantumaa ei ollut. Siitä syystä nopea toipuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi