Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu ottamaan ohjeita vastaan, että saisin

Vierailija
01.01.2020 |

Oletteko kokeneet samaa? Tiedän, että laukean. Tiedän, mitä tarvitsen, että laukean. Mies ei ota ohjeita vastaan, eikä tee, niin kuin pyydän. Selitykset: haluan itse löytää oikean kohdan ja tavan. Osaathan sinäkin antaa minulle nautintoa kysymättä. En ehkä osaisi noudattaa ohjetta.
Olemme olleet tiiviisti yhdessä puoli vuotta, mutten ole lauennut edes kerran kuussa. Mies saa joka kerta. Olisin valmis vaikka seisomaan päälläni, että hän nauttisi. Kysyin kumpi on tärkeämpää, että saan, vai että saan niin kuin hän haluaa. Kyllä hän haluaa minun nauttivan - kunhan saan niin kuin hän haluaa.
Niin mielelläni laukeaisin helposti, nopeasti ja millä tekniikalla vain.
Viimeksi otin tunnin päästä seksilelun esiin että käytettäisiin yhdessä. Hän laittoi sen pois ja sanoi, että haluaa, että hän tuottaa minulle sen nautinnon. Jäin taas ilman. Kyllä minäkin haluaisin nauttia hänen kosketuksestaan ja laueta siitä!
Olemme molemmat keski-ikäisiä ja hänellä on paljon kokemusta.
Mitä teen? Mies loukkaantuu ja pahoittaa mielensä kun pyydän jotain asiaa ja kun neuvon. Hän on välillä aivan väärässä kohtaa. Minulla on pienet paikat ja varmaan vaikea löytää klitoris.
Kunpa hän kerrankin sanoisi Miten haluat saada, kerro ja näytä minulle. Tykkään hänestä kovasti mutta tämä on ongelma.
Viimeksi oli jo aamuyö ja hän olisi halunnut että minä imen taas ja hän ei koske minua. Koski kun pyysin minullekin, muttei antanut mitä tarvitsin. Tällä kertaa en minäkään antanut hänelle mitään. Kysyin ymmärtääkö hän, että olen jäänyt joka kerta ilman.
Loppuuko suhde miehen itsepäisyyteen? Eikö miehet ymmärrä, että nainenkin haluaa laueta? Olen hyvin turhautunut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
2/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ymmärtää. Sulla on vaan harvinaisen typerä tapaus. Jo se, että ei kykene ottamaan ohjeita vastaan saati ettei löydä klitorista (???) todistaa tämän aukottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kauhea, jos sanon hänelle, että hän saa sitten kun minä saan? 9 kertaa kymmenestä tai useamminkin hän ei ole edes koskettanut minua sieltä vaikka minä olen antanut suuseksiä hänelle. Olen jäänyt ilman. Joko hoitanut äkkiä itseni kun hän on pesulla tai lelulla, pyytänyt että hän on kanssani. Silloin hän nukahtaa.

Minulla on tarkkaa että hieroo ihan klitorista. Hän eksyy jos neuvonkin. Hetken päästä hieroo sentin toisaalta.

En tiedä tuleeko tästä mitään ja voinko enää edes heittäytyä ja saada kun on hänelle niin vaikeaa ja käsikin väsyy.

Minulle on suuri ilo ja nautinto kun hän saa. Miksei hän välitä minun laukeamisesta samqlla lailla? Hän on itsekäs. Ap

Vierailija
4/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko kauhea, jos sanon hänelle, että hän saa sitten kun minä saan? 9 kertaa kymmenestä tai useamminkin hän ei ole edes koskettanut minua sieltä vaikka minä olen antanut suuseksiä hänelle. Olen jäänyt ilman. Joko hoitanut äkkiä itseni kun hän on pesulla tai lelulla, pyytänyt että hän on kanssani. Silloin hän nukahtaa.

Minulla on tarkkaa että hieroo ihan klitorista. Hän eksyy jos neuvonkin. Hetken päästä hieroo sentin toisaalta.

En tiedä tuleeko tästä mitään ja voinko enää edes heittäytyä ja saada kun on hänelle niin vaikeaa ja käsikin väsyy.

Minulle on suuri ilo ja nautinto kun hän saa. Miksei hän välitä minun laukeamisesta samqlla lailla? Hän on itsekäs. Ap

Tätä ajattelin ehdottaakin. Meillä molemmat saa yhtä usein, koska seksi alkaa poikkeuksetta niin, että nuolen tai sormetan orgasmiin saakka. Näin naiseni haluaa seksiä useita kertoja viikossa. En ihmettele yhtään sitä, että naisilla seksihalut hyytyy jos mies on noin itsekäs, eikä usko naisen neuvojakaan. Eli joo, sanot kylmästi, että suuta tulee seuraavan kerran kun hän on onnistunut orkuttamaan sinut ja että pääsee paljon vähemmällä jos ottaa neuvosi vastaan.

Vierailija
5/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen asenne. Tuskin tulee olemaan ainut asia, mistä tulee kädenvääntöä jos on noin kykenemätön yhteistyöhön.

Vierailija
6/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis provoiletko sä? Väitätkö siis ihan tosissasi, että miehesi ei löydä klitoristasi ja eksyy jos neuvot, välillä sentin väärässä paikassa?? Ei millään pahalla, mutta oletteko täysillä valoilla "liikenteessä", vai mikä minulta nyt jää huomaamatta. Ei nyt ihan normaalilta touhulta vaikuta.

Vierailija
7/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö pahalta tämä kuulostaa?

Olen tavallinen nainen. Olen ollut muutamassa pitkässä suhteessa. Vaikea on ymmärtää, miksi hänen pitäisi itse pärjätä ilman neuvoja kun ei pärjää. Näyttäisin hänelle itse tai kädestä kiinni pitäen mutta ei.

On alkanut suututtaa, kun olen ymmärtänyt, että suikkaria ollaan taas vailla, mutta ei edes yritä minulle laukeamista. On niin myöhä, hän on väsynyt, ym.

Sitten kun harvoin koskee ja pyydän että tuosta tai tietyllä tavalla hiero niin pettyy, loukkaantuu tai suuttuu.

Olen tähän asti yrittänyt kauniisti. Nyt sanoin, että mitä jos hän saisi kerran kuussa ja minä aina? Hän hyväili ja nuoli minua kun oli nimipäivä. Mitä jos itse saisi yhtä harvoin?

Tässä on hankalaa kun tykkään hänestä. Jos en tykkäisi, en katselisi tämmöistä. Ap

Vierailija
8/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö pahalta tämä kuulostaa?

Olen tavallinen nainen. Olen ollut muutamassa pitkässä suhteessa. Vaikea on ymmärtää, miksi hänen pitäisi itse pärjätä ilman neuvoja kun ei pärjää. Näyttäisin hänelle itse tai kädestä kiinni pitäen mutta ei.

On alkanut suututtaa, kun olen ymmärtänyt, että suikkaria ollaan taas vailla, mutta ei edes yritä minulle laukeamista. On niin myöhä, hän on väsynyt, ym.

Sitten kun harvoin koskee ja pyydän että tuosta tai tietyllä tavalla hiero niin pettyy, loukkaantuu tai suuttuu.

Olen tähän asti yrittänyt kauniisti. Nyt sanoin, että mitä jos hän saisi kerran kuussa ja minä aina? Hän hyväili ja nuoli minua kun oli nimipäivä. Mitä jos itse saisi yhtä harvoin?

Tässä on hankalaa kun tykkään hänestä. Jos en tykkäisi, en katselisi tämmöistä. Ap

Ok. Mutta siis nyt nimipäivänäsi nuoli ja hyväili? Oliko lähelläkään oikeaa paikkaa, vai missä hän oli nuolemassa? Sori tällainen kysely, mutta yritän jotenkin päästä kartalle tästä "keissistä".

Vierailija
9/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä nimipäivänä siellä päin missä pitikin. Kaikille ei vain samat tekniikat toimi. Minä tarvisin tietystä kohtaa samalla tietyllä lailla aika pitkään.

Hän saa minut syttymään muutamalla hipaisulla selkään ja siksikin on tylsää, että sytyttää muttei laukaise. Tosiaan sekunneissa lämpiän hänelle. Suudelmat ovat myös parhaita.

Tänään en ole kuullut mitään hänestä. Voi olla kiireinen tai sitten loukkaantunut ja kokenut mielestään vääryyttä viimeksi. Ap

Vierailija
10/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä nimipäivänä siellä päin missä pitikin. Kaikille ei vain samat tekniikat toimi. Minä tarvisin tietystä kohtaa samalla tietyllä lailla aika pitkään.

Hän saa minut syttymään muutamalla hipaisulla selkään ja siksikin on tylsää, että sytyttää muttei laukaise. Tosiaan sekunneissa lämpiän hänelle. Suudelmat ovat myös parhaita.

Tänään en ole kuullut mitään hänestä. Voi olla kiireinen tai sitten loukkaantunut ja kokenut mielestään vääryyttä viimeksi. Ap

Ok. Lämpeät sekunneissa, mutta laukeaminen viekin sitten pidempään. Nyt ymmärrän mistä kiikastaa. Toki miehesi on jästipää että ei kuuntele sinulta tarkkaa paikkaa, mistä pitää työstää. Mutta, kun sinulla kestää laukeaminen ilmeisen kauan muutenkin ja sitten vielä kun sormet tai kieli vaeltaa väärässä paikassa, niin laukeamista ei pääse tapahtumaan.

Miehesi on turhautunut, kyllä, sitä hän on. Varmasti jo kauan vatkannut kätensä ja kielensä kipeäksi ja kerta kaikkiaan, hän ei vaan jaksa enää. Mutta onhan miehesi käytös täysin junttimaista. Takoo käsiään rintaansa vasten ja uhoaa, mina tyydytta sinut, eikä ota ohjeitasi vastaan. Sano sille vaikka että anatomiasi on hieman tavallisuudesta poikkeava, jonka vuoksi sinun on näytettävä hänelle mistä nypyttää. Ehkä hän siihen suostuisi, eli pienellä valkoisella valheella voi joskus olla onnellinen loppu.

Vierailija
11/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni anatomian tunti paikallaan, nimittäin sinua koskeva yksilöllinen. Täysi valaistus päälle, esittelet ihan itse klittasi sijainnin ja lopulta näytät omin pikku kätösin miten sitä pitää hoitaa.

Useimmat naiset laukeavat n. 5min siitä kun klitan tehohieronnan aloittaa kun tekevät itse sen. Tietysti sitä ennen pitää olla kiihottunut tai paikat ehtii jo hiertyä ennen kuin tulee.

Moni mies yllättyy miten pieni, kevyt ja nopea liikkeen pitää olla, jotta naisen saa nopeasti tulemaan. Itse aikanaan olin taitamaton, ihmettelin kun naiseni aina sai sauvalla parissa minuutissa, sitten päätin vaan jäljitellä sauvan värinää, eihän samaan tietty pysty, mutta sinnepäin ja se oli se puuttuva avain. Kuvaan about miten homma toimii.

Aloitan tietysti hyväilyin eri puolilta, käväisen vaollakin ohimennen. Kun nainen alkaa osoittaa halukkuuden merkkejä, on aika upottaa sormea liukkauteen. Yleensä nainen kääntyy selälleen tässä kohtaa, avaten haaroja hieman. Lisää liukkautta emättimen sisältä, yksi liukas sormi vaolle, sormenpää emättimen aukon lähelle, varsi klitalle. Alkuun hidasta pidempää liikettä, niin että sormen pää osuu klitalle myös. Varsin pian sormi alkuasemiin ja väristys päälle, liike on edestakainen, lyhyt ja nopea, kosketus ja voima kevyt. Lisäksi hitaammalla tempolla siirrän sormenpäätä vuoroin klittaa kohti ja vuoroin ihan hiukan sisään. Nainen reagoi tähän jännittämällä ja rentouttamalla jalkojaan kierto sisään-ulos liikkeellä, kun liike lukittuu sisään asentoon, ollaan lähellä ja tarvitaan lähinnä klitalle kohdistuvaa liikettä, joka jatkuu enää juuri samanlaisena. Tiedän jo n. 10-20s ennen kuin orkku tulee, että kohta ollaan perillä. Kun se tulee, onkin pysäytettävä kaikki liike ja annettava naisen liikkua sormea vasten ellei ole jo liian herkkänä.

Varmasti tekniikoita on monia, mutta tämä on toiminut oman naiseni kohdalla nopeiten. Vaatii kyllä totuttelua ja voimaa tuo nopea ja kevyt liike, mutta kun sen oppii, toimii aina.

Vierailija
12/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ellei hän ensin järjestä orkkua sinulle, seksissä ei edetä tapahtumiin, joilla hän voisi edes teoriassa saada.

Ehkä kuitenkin päävaihtoehtona vaan jättäisin sen miehen. Tuo kuulostaa oikeastaan melkein väkivallalta ja alistamiselta, hän asettuu yläpuolellesi eikä kunnioita sinua.

Vierailija
13/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut syyt ja sanonut että.olen hidas ja vaikea, mutta edelliset mieystävät saivat kyllä minut joka kerta laukeamaan eivätkä tehneet numeroa. Toinen sormilla, toinen suulla. Se oli tavallista, että molemmat meistä saivat kun oli seksiä. En tiedä kauanko menee, 10 tai 15 minuuttia, ei ainakaan kauempaa. Onko se paljon? Eivät ikinä sanoneet että olisi liian kauan tai väsyisivät. Heitä ei myöskään tarvinnut neuvoa.

Numero 11, tuo ei toimisi minulle mutta hieno jos sinun vaimollesi toimii. Minä tarvitsen vain tasaista hieromista klitoriksen päästä niin ettei muuta vauhtia, ei nopeammaksi ei hitaammaksi, ja ennen kaikkea ei siirrä sormea muualle. Kun saan, vielä hierotaan kunnes laukeaminen on kokonaan ohi.

Numero 10, ei taida olla noin että on turhautunut ja vatkannut käsi kipeänä. Miesystävä on ehkä 10 kertaa puolen vuoden aikana edes viitsinyt yrittää laukeamista minulle ja se on vähän kun seksiä on noin joka päivä.

Haluaisin myös liukastusvoidetta kun sormilla yritetään, mutta hän sanoo ettei tarvitse. Minä taas sanon, että niin tuntuu paremmalta.

Hän saa itse hitaasti, ja kaikkien kanssa ei ole saanut lainkaan, ja sepä hassua onkin, ettei ymmärrä minua. Minä imen puoli tuntia tai tunninkin ja teen mitä vain että hän nauttii.

En ole kuullut hänestä vielä, ja voi hyvin olla, että on niin suuttunut tai loukkaantunut.

En kumminkaan enää halua niin, etten itse saa, kun kuitenkin pystyn saamaan.

Ehkä sanon, että hän saa suuseksiä kun minä olen lauennut. Ap

14/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olisin taasen onnellinen kun vaimo kertoisi mistä ja miten tykkää

Vierailija
15/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin joskus miehelle neuvoa, mutta mies ei osannut ohjeitani noudattaa tai en osannut oikein neuvoa. Mitään ei seurannut kuin turhautumista, pahaa  mieltä ja kadutti että edes yritin neuvoa. Meni syyttelyksi puolin ja toisin ja enkä tiedä miten voisin rentoutua jos toinen odottaa koko ajan että nytkö onnistuu. Täsät ehkä noin 10 vuotta. Nyt 15 vuotta yhdessä, ei orgasmeja minulle koskaan yhdessä vaikka mies nykyisin kovasti yrittää omin avuin ja hyvin lähellä käyn. En tiedä pitäisikö uudelleen yrittää puhua mutta pelkään että se taas pilaa asioita vaan lisää..

Vierailija
16/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa mieltä tuli meilläkin eikä muuta. Harmittaa. Olen miettinyt ja ymmärtänyt, että mies ei haluaisi nähdä mitään vaivaa että saisin. Olisi varmasti iloinen kun laukeaisin mutta niin, ettei hänen tarvitse vaivata itseään.

Kysyin jos sormin tai seksilelulla laukaisisin itseni yhdynnässä, mutta hän ei kuulemma halua, että toinen siinä alkaa itseään tyydyttää.

En enää suostu olemaan ilman laukeamista. En ole vieläkään kuullut hänestä, yleensä viestimme koko ajan. Oliko tämä nyt tässä? Ap

Vierailija
17/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yhdistyy kaksi miehille valitettavan yleistä piirtettä:

Itsekkyys ja kykenemättömyys ottaa neuvoja vastaan.

Mieshän ei kysy koskaan neuvoja, jos vaikka eksyy vieraassa kaupungissa. Tässä on nyt ap kartta kädessä neuvoja tarjoamassa miten päästä oikealle reitille, mutta eivät vain kelpaa.

Toki kaikki miehet eivät luojan kiitos ole vuoteessa itsekkäitä. Kumppanin vaihto?

Vierailija
18/22 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän turhautumisesi, ei minunkaan nainen halua tehdä mitä pyydän, jopa loukkaantuu, kun pyydän. Joudun ihan itse varmistamaan orgasmini, joka kerta. Ehkä olisi parempi vaihtaa.

Vierailija
19/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten tämä eteni, kuuluiko kumppanistasi?

Vierailija
20/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

” ja hänellä on paljon kokemusta.”

Kaikki kokemus ei ilmeisesti ole hyvästä, jos pitää klittaa etsiä ja ei saa naistaan laukeamaan. Varsinkin kun on saanut tarkat speksit ja puoli vuotta aikaa opetella.