Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosali treenin uudestaan aloittaminen siinä on yksi mutta

Vierailija
01.01.2020 |

Kärsin paniikkihäiriöstä ja pelkään isoja ihmismassoja. Voiko kotona treenatessa saada yhtä hyviä tuloksia kun ei varmaan ole järkeä mennä, kiusaamaan itseään pieneen tilaan jossa paljon ihmisiä.

Huoh kumpa tätä sairautta ei olisi lääkitys kyllä on mutten silti kykene. Eikä kaverikaan helpota oloa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta levytanko ja siihen paljon eri painoisia irtokiekkoja.

Jumppamatto ja harjanvarsi kehonhuoltoon.

niillä pääsee jo pitkälle.

Toinen vaihtoehto on käydä salilla tosi myöhään tai tosi aikaisin aamulla.

Vierailija
2/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata tähän kahdenkymmenen vuoden kuntosalikokemuksella.

Tammikuun alussa saleilla on ruuhkaa, mutta jo parin viikon päästä väljempää.

Ei se innostus IKINÄ kestä kauaa niillä "kesäksi kuntoon" . intoilijoilla.

Mukava harrastus, hyvä ,että olet menossa salille  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tarvitse paljon tankoja, säädettävät käsipainot ja pari sataa kiloa painoja, penkin, kyykkytornit, lisäpainovyön, voimatornin missä voi tehdä vatsoja, leukoja ja dippejä.

Vierailija
4/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko sinua musiikki ja korvakuulokkeet? Olen tosi ujo, mutta kun keskityn ihanaan musiikkiin, unohdan ne ihmiset ja kaiken muun paitsi liikunnan.

Kuntosaleillekin tuntuu muodostuvan sisäpiirejä ja kuppikuntia, vaihtelen siksi aikoja, jolloin käyn salilla. Silloin välttää ulkopuolisuuden tunteen. Salilla on myös aikoja, jolloin on hiljaisempaa, esim. aikaisemmat aamut.

Toivotan sinulle tsemppiä - kun sen ensinmäisen kerran rohkaistuu salille, sen jälkeen on helpompaa. On hyvä kohdata pelot. Minua pelotti ensimmäinen salikerta, mutta sitten helpotti.

Vierailija
5/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. edellinen jatkaa vielä;

Kotisalista minulla ei ole oikein hyvää kokemusta, tarvitsen erillisen tilan jossa treenata. Kotona motivaatio laskee heti.

Netti lienee pullollaan hyviä kotitreeniohjeita. Kehottaisin kuitenkin lempeästi kokeilemaan salia, sillä siellä tulee treenattua ehkä tehokkaammin.

Vierailija
6/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin asiallisia vastauksia on kiva lukea. Tämä sairaus vaan ei ole helppo juuri ton ahdistumisen ja pelon tunteen kanssa. Mutta eiköhän se kokeilemalla selviä onko se mun paikka :D

Vierailija
7/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos innostut todella salilla käymisestä, kannattaa tehostaa treeniä steroideilla.

Vierailija
8/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on auttaneet näkyvät musan kuuntelulaitteet korvilla ja käsivarressa. Harmi, että aivan kaikki ei siltikään tunnu ymmärtävän, että haluan olla rauhassa.

Vierailija
9/9 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin paniikin ja ahdistuksen. Vaikka olen vuosia käynyt salilla, toisinaan on päiviä kun ihmisjoukot ahdistavat enemmän. Musiikin kuuntelu ja treeniin keskittyminen on auttanut paljon.

Maailmassa voi onneksi harrastaa urheilua muuallakin kuin salilla. Sinulla on motivaatiota liikkumiseen, jo se on voitto!