Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki 30+ ukot tulevat iskemään baarissa

Vierailija
01.01.2020 |

Olen 19-vuotias opiskelija ja joka kerta kun saman ikäinen ystävättäreni mennään kahdestaan baariin niin meitä lähestyy vain 30+ ukot mauttomilla isku repliikeillä. Otamme nämä ihan huumorilla, mutta harmittaa, kun meidän ikäiset (18-24) eivät meitä lähesty.
Olemme molemmat ihan ok hyvän näköisiä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minä taas olen 3-kymppinen "ukko" ja mua lähestyy vaan 6-kymppiset miehet. Ehkä tää on joku kohtalo?

Vierailija
2/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa vaan muuttuuko se asia mihinkään? Ei pahenee vain

Kun olette nelikymppisiä teitä lähestyy vain plus 50-60 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ällöttävää ja tulee mieleen jotkut lipevät setämiehet... luulevatko että nuoret naiset ovat helppoja että niistä saa nopeasti jonkun kainalokaverin.

Vierailija
4/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sekin, kuin 40-50+v sedät, joita saa juosta karkuun..

Vierailija
5/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen 38-vuotias akka ja mua pokailevat kaksikymppiset miehet. Ehkä heillä on sitten jotain milf-fantasiaa tai vastaavaa?

Vierailija
6/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pokailleet ensin oman ikäisiään, sitten hieman nuorempia, ja sitten oman ikäisensä naiset ovatkin löytäneet hitusen vanhemmat puolisot (muutamia vuosia vanhemmista miehistä, vähintään oman ikäisistä). Jäljelle jää miehet jotka eivät tajunneet valita ajoissa ja kuvittelevat edelleen saavansa niitä nuoria joita saivat itse hieman nuorempia ollessaan. Eivät tajunneet että hyviä naisia ei riitä kaikille, kannattaisi valita ajoissa. Sääli. 

Vierailija
7/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne tulee, mutta ei haittaa. :)

N47

Vierailija
8/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotte niille +30 ukoille sievästi "ei kiitos" ja lähestytte itse niitä sopivamman ikäisiä poikia.

Vierailija
9/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vielä kun voit. Kymmenen vuoden päästä teitä ei pokaile kukaan.

Vierailija
10/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan osittain siksi, että itseluottamus paranee iän kanssa ja osaa myös ottaa asiat vähemmän vakavasti. 

Iho ei ole hirveän paljon epätasaisempi, ryppyisempi tai haalistuneempi 30 vuotiaana kuin 20 vuotiaana, mutta 20 vuotias on monesti ameeban tasolla sosiaalisesti 30 vuotiaaseen verrattuna, vaikka kehitystä tietysti tapahtuu vain kehityskelpoisilla ihmisillä. 

Eikä minulla ollut 20 vuotiaana mitään hajua esim.tanssimisesta ja oikeasta ravinnosta ja liikunnasta rajallisesti myös. 

Jos haluat niitä oman ikäisiä, niin sinun pitää rohkaista niitä reilusti, koska täälläpäin maailmaa naiset laitetaan jalustalle ja minullekin pikkulapsena tarhatäti (joille kuulemma pitää maksaa lisää) räyhäsi vihaisesti siitä miten luonnollinen naisen sukuelin on ihan näin esimerkkinä siitä miten feminististä täällä on. Miehet tuntevat itsensä altavastaajiksi ja pelkäävät naisia tai sinun tapaukessa tyttöjä, kun olet vielä noin nuori. 

Vierailija
11/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun minua lähestyvät usein itseäni nuoremmat, pahimmillaan alle parikymppiset miehet (pojat), jotka eivät suoraan sanottuna voisi vähempää kiinnostaa. Hyvännäköiset kolmikymppiset olisivat paljon toivotumpia.

N25

Vierailija
12/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oman ikäisenne miehet eivät pidä teitä laadukkaina. 

Jatkakaa toki patsasteluanne itse itsellenne kuvittelemallanne harhaisella jalustalla. 

Vierailija
13/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poke kertoo niille että sulta irtoo kyydit helposti kun vähän juottaa.

Vierailija
14/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on maukas iskurepliikki? 

Kyselee setämies -77

Vierailija
15/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen teitä joille ikä on ainoa kriteeri.

Ei ihme jos eroja tulee, kun luonne ei merkitse mitään. Vain ikä.

Vierailija
16/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

No varmaan osittain siksi, että itseluottamus paranee iän kanssa ja osaa myös ottaa asiat vähemmän vakavasti. 

Iho ei ole hirveän paljon epätasaisempi, ryppyisempi tai haalistuneempi 30 vuotiaana kuin 20 vuotiaana, mutta 20 vuotias on monesti ameeban tasolla sosiaalisesti 30 vuotiaaseen verrattuna, vaikka kehitystä tietysti tapahtuu vain kehityskelpoisilla ihmisillä. 

Eikä minulla ollut 20 vuotiaana mitään hajua esim.tanssimisesta ja oikeasta ravinnosta ja liikunnasta rajallisesti myös. 

Jos haluat niitä oman ikäisiä, niin sinun pitää rohkaista niitä reilusti, koska täälläpäin maailmaa naiset laitetaan jalustalle ja minullekin pikkulapsena tarhatäti (joille kuulemma pitää maksaa lisää) räyhäsi vihaisesti siitä miten luonnollinen naisen sukuelin on ihan näin esimerkkinä siitä miten feminististä täällä on. Miehet tuntevat itsensä altavastaajiksi ja pelkäävät naisia tai sinun tapaukessa tyttöjä, kun olet vielä noin nuori. 

Mitä tää taas jauhaa omiaan

Vierailija
17/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittaja kuullut lisääntymisestä?

Vierailija
18/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän ikäisten pitäisi lähestyä teitä? Lähestykää itse ketä haluatte niin ei tarvitse ul.ista täällä

Vierailija
19/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset halua että yli 30-vuotias pumppaa sinua? Jos se ulkonäkö häiritsee niin suljet silmät ja kuvittelet että asialla on joku sinunikäinen.

Vierailija
20/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kun minua lähestyvät usein itseäni nuoremmat, pahimmillaan alle parikymppiset miehet (pojat), jotka eivät suoraan sanottuna voisi vähempää kiinnostaa. Hyvännäköiset kolmikymppiset olisivat paljon toivotumpia.

N25

Kuka sinä olet pojittelemaan muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme