Voi helvete! Äsken miehen kanssa rakastellessa sen kyynerpää jotenkin kolahti mun silmään
ja nyt mun silmäkulma on punamusta ja turvoksissa!
En edes huomannut sitä kuin jälkeenpäin, kun alkoi sattua. Pidän siinä koko ajan jääpussia, mutta ei helpota.
Oon asiakaspalvelutyössä ja nyt kaikki varmaan luulee, että mies hakkaa mua tms. Mitä ihmettä mä sanon? En voi totuuttakaan sanoa...
Kommentit (5)
Ja myös asiakaspalvelussa töissä.(Stockalla.)
Oli jotenkin tosi noloa. Kyllä se sitten viikossa meni onneksi ohi, eikä kukaan asiakas mitään sanonut.
älä ainakaan sano, että löit ovankulmaan tms, kun se on yleisin " tekosyy" juuri noiden väkivaltaisten miesten vaimoilla.
sano, että lapsenne potkaisi vahingossa unissaan, kun oli kömpinyt viereenne, vai onko teillä sopivan ikäisiä lapsia syntipukiksi?
Vierailija:
älä ainakaan sano, että löit ovankulmaan tms, kun se on yleisin " tekosyy" juuri noiden väkivaltaisten miesten vaimoilla.
sano, että lapsenne potkaisi vahingossa unissaan, kun oli kömpinyt viereenne, vai onko teillä sopivan ikäisiä lapsia syntipukiksi?
Just noi ovenkulma yms. tekosyyt kuulostaa naurettavalta. Voi hitto, mikä ongelma.
Ei mua ne asiakkaat mietitytä, harva kehtaa sanoa, mutta työkaverit. Ja olen vielä terveydenhuoltoalalla duunissa!
ap
Naureskellen kerrot, miten kävi. Kyllä varmaan kaikki muutkin rakastelevat miestensä kanssa, ei sitä tarvitse hävetä... :D
Sano vaikka, että harrastuksen parissa tapaturma.